Εκφραστικοί μου φίλοι καλημέρα!
Σήμερα σας έχω ένα νέο και ιδιαίτερο θα τολμήσω να πω Παιχνίδισμα Αγάπης από μία μπλοκοφίλη που αγαπώ και εκτιμώ ιδιαίτερα!
Γυναίκα... όπως λέγεται και το ιστολόγιό της, Έλξεις όπως ονόμασε την ιστορία της!
Εδώ: http://gynaika-g.blogspot.gr/2014/07/blog-post_3516.html μπορείτε να γνωρίσετε την ίδια μα και να διαβάσετε την υπέροχη συμμετοχή της!
Ευχαριστώ για την όμορφη πρόταση!! καλό σας καλοκαίρι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓεια σου Κικη μου , αν προλαβω θα παω να διαβασω, φιλια πολλα!
ΑπάντησηΔιαγραφήνα σαι καλα Μαιρη μου!
Διαγραφήφιλακια πολλα!
Τρεχω να τη διαβασω!
ΑπάντησηΔιαγραφήοκ! χαχα! φιλακια!
ΔιαγραφήΤρέχω να δω!!! Καλό σαββατόβραδο Κική μου!!!! Φιλάκια πολλάααααααα :)))
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα όλη μέρα Κική μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήνα σαι καλα αγαπη μου! φιλακια πολλα!
ΔιαγραφήΚαλημέρα Κική μου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ σ ευχαριστώ, γιατί αν δεν ήταν η ιδέα σου, αυτό το κείμενο θα έμενε ξεχασμένο και άγραφο κάπου σε μονοπάτια του μυαλού...
Καλή Κυριακή να έχεις
και χρόνια πολλά για αύριο για την ονομαστική σου εορτή, με υγεία και πάντα χαμόγελα!!
Σε φιλώ!
Εγω σε ευχαριστω για ολα αγαπημενη μου Ευη!
ΔιαγραφήΦιλάκια πολλά πολλά!
θαυμάσια ιδεα.. και όλα πανε καλά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή.. καλή σου εβδομαδα φίλη!!! τα λεμε!
να σαι καλα φιλη!
Διαγραφήφιλακια πολλα!
Έφυγα για της Εύης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚικίτσα μου , μου έλειψες!
Φιλιά και καλή εβδομάδα :)
και μενα μου ελειψες κοπελα μου καλη!
Διαγραφήφιλακια πολλα!
Κική μου...χρόνια πολλά χαρούμενα κι ευτυχισμένα, εύχομαι η αγία Κυριακή να σε βοηθάει στον αγώνα σου :)))))
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστω πολυ Ωραιοζηλη μου! Να εισαι παντα καλα! <3
Διαγραφή