Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΟΛΜΩ ΆΡΑΓΕ; - ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΟΡΟΒΟΥ.


Eκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Εύχομαι να είστε όλοι καλά και τις μέρες που ακολουθούν να τις περάσετε όσο πιο όμορφα γίνετε, συντροφιά με τα αγαπημενα σας πρόσωπα.

Σήμερα σας έχω μια ιδιαίτερη φιλοξενία ενός πεζού ποιήματος από μία κοπέλα την οποία γνωρίζω απο παλιά, χαθήκαμε αλλά ξαναβρεθήκαμε μετά απο πολλά χρόνια στη ζωή μας και τόσο τα κοινά ενδιαφέροντα όσο και τα κοινά στοιχεία της προσωπικότητάς μας μας έφεραν και πάλι κοντά.

Συγκεκριμένα πριν αρκετά χρόνια μοιραστήκαμε, αν θυμάμαι καλά τρία έτη του Γυμνασίου, το ίδιο θρανίο και σήμερα μοιραζόμαστε την αγάπη για τη συγγραφή, η κάθε μία με τον δικό της τρόπο.

Αν και σπουδάσαμε εντελώς διαφορετικά πράγματα, συνειδητοποιώ για ακόμη μία φορά πως η ανάγκη έκφρασης της ψυχής του ανθρώπου, με οποιονδήποτε τρόπο, είναι αυτό που μπορεί να μας φέρει ακόμη πιο κοντά.

Αλλά μην σπαταλάω τον χρόνο σας, εδώ είμαστε για να απολαύσουμε ένα απο τα έργα της Φωτεινούλας  και να της ευχηθούμε ότι καλύτερο σε όλους τους τομείς της ζωής της.

Για ελάτε να δούμε:

ΤΟΛΜΩ ΆΡΑΓΕ; - ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΟΡΟΒΟΥ




Γράφω...., γράφω ..., αράδες ολόκληρες να γεμίσω την λευκή κόλλα, λες και κάποιος με έκλεισε σε μια κλεψύδρα και τρέχω να προλάβω πριν στερέψω.... Μα η ψυχή μου όσο γράφω τόσο θαμπώνει. 
Ξέρει καλά πως δεν είναι οι λέξεις που θα την ελευθερώσουν... Ούτε και το βαρύ πέπλο που τη σκεπάζει, να τραβήξουν...
Τα λόγια.. οι λέξεις...φέρνουν σκέψεις και η καρδιά δεν αντέχει απο δαύτες... Εκείνη, θέλει ένα χαμόγελο να τη ζεστάνει, απο ’κείνα που καίνε σαν τα κοιτάς...και μεταμορφώνουν το ασήμαντο σε σπουδαίο, το άθλιο σε πανέμορφο, το άσχημο σε μαγικό... 
Να βρει χαρά σαν γυρίσει το πρόσωπο και να ’ναι εκεί ένα ζευγάρι μάτια να την κοιτούν...ένα βλέμμα και ένα φιλί απο μετάξι... Να μαζευτούν οι πίκρες σε μια γωνιά και να στριμωχτούν οι θυμήσες όλες... 
Οι λέξεις μου, προσπαθούν να τραβήξουν το βάρος και να με ελαφρύνουν, μα μάταια μουντζουρώνουν το χαρτί... Είναι η ώρα που μια ευθεία, βασανιστικά άτονη γραμμή, ενώνει τα πάντα της ζωής μου... 
Αυτή η μεγάλη παύση... ανυπόφορη ευθεία γραμμή...
Το απόλυτο τίποτα...
Όλα κ τίποτα μαζί...
Κάθε μου σκέψη μετέωρη, κάθε βήμα στο κενό... 
Πόσο θέλω να πάρω ένα σημείο της και να σχηματίσω καμπύλες...Με τα πάνω τους κ τα κάτω τους... Το πέπλο μου όμως ειναι ήδη αρκετά βαρύ.. Έχει ρουφήξει πάνω του κάθε μοναξιάς άρωμα, κάθε νύχτας χρώμα σκοτεινό... Δεν αντέχω άλλο να με σκεπάζει...μα απ’ την άλλη δεν μπορώ κ να το πετάξω... Είναι που ντύνει τα μουντά βράδια μου τα χωρίς πνοή, χωρίς χρώμα... Είναι αυτό που τύλιγε πρόθυμα τη μοναξιά μου πνίγοντας την άγρια φωνή της να μην θεριέψω κ εγώ κοντά της.. Αυτό που σκούπιζε τα μάτια μου όταν δάκρυζα και έλεγε στη θλίψη μου "ξέσπασε, φώναξε, ελευθερώσου να λυτρωθείς...μη φοβάσαι...δεν είσαι μόνη"
 Πώς λοιπόν να το αποχωριστώ όταν ήταν το μοναδικό που είχα για να ντυθώ; Η μόνη φορεσιά μου; 
Έχει πάνω του ζωγραφίσει εμένα...Όλη μου τη σκοτεινιά.. Είναι χαραγμένες όλες οι στιγμές που έτριζαν το κορμί μου απο φόβο κ ανημποριά... 
Τελικά τα κατάφερε ο απατεώνας...τον συνήθισα κ τον αγάπησα... Θέριεψε μέσα μου ο πόνος κ με ξεγέλασε...

____________
Eυχαριστώ πολύ την Φωτεινούλα για την φιλοξενία που μας χάρισε και εύχομαι μέσα απο τη ψυχή μου να κάνει πράξη και μάλιστα σύντομα, όλα τα όνειρά της.
Καλή εβδομάδα σε όλους.
Με τόλμη!

Εξάλλου:

"Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία"
Ανδρέας Κάλβος


ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ "ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ " - See more at: http://sfedona.gr/content/%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%B5%CE%B1%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B2%CE%BF%CF%83-%CE%B8%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%B9-%CE%B1%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%BC%CE%B7-%CE%B7-%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B1#sthash.GMO2P31o.dpuf
ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ "ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ " - See more at: http://sfedona.gr/content/%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%B5%CE%B1%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B2%CE%BF%CF%83-%CE%B8%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%B9-%CE%B1%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%BC%CE%B7-%CE%B7-%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B1#sthash.GMO2P31o.dpuf
ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ "ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ " - See more at: http://sfedona.gr/content/%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%B5%CE%B1%CF%83-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%B2%CE%BF%CF%83-%CE%B8%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CE%B9-%CE%B1%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%BC%CE%B7-%CE%B7-%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%85%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%B1#sthash.GMO2P31o.dpuf

Σχόλια

  1. Πολύ καλή η Φωτεινή
    Χάρηκα που ξαναβρεθήκατε

    Καλή εβδομάδα Κική μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίες αυτες οι συνατησεις μετα απο καιρό, πολύ δημιουργικές!
    Ενδιαφερον κείμενο και τρυφερο!
    Καλή εβδομάδα,
    καλή συνέχεια στη μέρα σου!
    Φιλια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Κική μου φιλόξενη! :) Μπράβο και στη Φωτεινούλα!
    Να είστε καλά κορίτσια! Καλή μας Άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο στη Φωτεινή!
    Καλή σου εβδομάδα, Κική μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ εύχομαι να κάνει πράξη τα όνειρά της η κοπέλα!
    Μου έβγαλε κάτι πολύ φωτεινό η Φωτεινή!
    Γράφει όμορφα!
    Καλή εβδομάδα, Κική μου! ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάντα τέτοιες συναντήσεις στη ζωή σας αλλά και στις ζωές όλων μας Κική μου. Και όμορφο το κείμενο της Φωτεινής. Καλή σας συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να χαιρεσαι την φιλη σου!
    την καλησπερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ομορφο να ξαναβρισκεσαι με τους ανθρωπους!
    Μπραβο στη Φωτεινη που ΤΟΛΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστω ολους για την αναγνωση κ τα σχολια σας!Ειναι πολυ ομορφη κ τρυφερη η η ανταποκριση σας!
    Ιδιαιτερα ομως να ευχαριστησω τον ανθρωπο εκεινο που με χαρα φιλοξενησε το κειμενο μου χωρις διαταγμο,τον ανθρωπο που πιστευει πολυ σε μενα κ που στην ουσια ειναι εκεινος που με εφερε σε μια πρωτη επαφη με τους φιλους αναγνωστες της σελιδας..
    Κικη μου, η παροδος του χρονου απ τη σχολικη εποχη νσ επλασε δυο ανθρωπους που πρωτα αγαπουν τη ζωη ,τη φυση ,τον ανθρωπο κ επειτα την συγγραφη...Το θρανιο μας λοιπον ηταν σαν το ταξιδι του Οδυσσεα στην Ιθακη....χωριστηκαμε κ βρεθηκαμε με πιο πολλα κοινα απο πριν, δυο παραλληλοι δρομοι που συναντηθηκαν στο σταυροδρομι της ζωης...
    Σας ευχαριστω ολους κ να στε παντα παντα καλα!!

    Φωτεινη Κ.//xx//

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίο το κείμενο! Ευχαριστουμε Κικουλη που αναδεικνυεις τετοια ταλεντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να