Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δεν μπορώ να αγγίξω τον ουρανό, η Γη μου ανήκει.


Κάποτε πενθούσε, σε ένα όστρακο και σε ένα κοράλλι.
Ήταν πιο όμορφη, τη θυμάμαι.
Έμοιαζε σαν κάποια άλλη.
Αθώα, ολιγαρκής.
Τα κοσμήματα ήταν φύλλα του βοριά και τα μαλλιά της, χτένια και άρπες μιας επουράνιας συνωμοσίας, που έσπειρε στον κόσμο μας, γαλάζιο.
Γαλάζιο και λευκό.
Σαν ό,τι πολύτιμο, κυλάει μέσα μου.
Γιατί κυλάει μα δεν το φωνάζω.
Πολλές φορές, το κοιλοπονώ.
Πίστεψέ με και μην μου αρνηθείς κι αυτή τη φορά, τις λέξεις.
Σύννεφο έγιναν.

Η Μαρκησία μας καλεί.
Τώρα, έχει ανάγκη τους γελωτοποιούς της.
Πρέπει να σε αφήσω τεθλιμμένη θυγατέρα.
Ήρθε η ώρα, να παραδοθώ.
Σαν «ρουφηξιά», το μέσα μας δόθηκε στο μουράγιο.
Σφαγιάστηκαν κι απόψε οι μελωδίες μας.
Έγιναν σκίτσα, για άκαρπες «ευλογίες»
Χρειάζομαι λίγη ώρα να αποκοιμηθώ.
Όταν ξυπνήσεις, δεν θα ’μαι δίπλα σου, μικρή μου.
Καλύτερα έτσι.
Μέρα με την ημέρα, θα πονάς λιγότερο.
Μην με ψάξεις, από ψηλά θα σε κοιτώ.
Θα γίνω άνεμος.

Η Μαρκησία θα μπορεί να ζει ελεύθερη.
Άκουσέ με!
Πίστεψέ με!
Στα σίγουρα και στα αβέβαια, θα σε ζητώ.
Μην θυσιαστείς από τα παρακαλετά μου.
Τεθλιμμένη μου, θυγατέρα.
Ησύχασε!

~~ Οι επάνω στίχοι, είναι απόσπασμα από το ποίημά μου σε ελεύθερο στίχο, με τίτλο "Η Μαρκησία".



Δεν μας άφησε η μοναξιά να παιδευτούμε.
Δεν έγινε ο ήλιος ένα κάδρο που παρίστανε τους δύσμοιρους εργάτες.
Δεν ήρθε η δίδυμη αδελφή να μας κρατήσει το χέρι, σε τούτον τον αλησμόνητο, κόσμο.
Τα μαύρα μάτια της κοπέλας, είχαν ακόμη λίγη ζεστασιά.
Είχαν έναν Χειμώνα και ένα Παράδεισο - φυλαγμένα σε μια μυστική νότα του Βαρδάρη - που για καμία βαρκάδα, δεν θυσίασε τον άνεμο της παρακμής.

Η σιωπή είχε μεταμορφωθεί σε κλαδιά που ήθελαν να αγκαλιάσουν το ορφανοτροφείο. Εκείνο το ορφανοτροφείο - που ήταν γεμάτο - με γκρίζες σκιές.
Σε εκείνους τους τοίχους, οι λευκοί κρόταφοι, γίνονταν παράθυρο και οι πόρτες δέσμιες, ενός φύλακα που δεν είχε χέρια. Δεν είχε πρόσωπο. Δεν είχε ψύχη. Είχε μόνο, δυό μάτια, κενά.

Τις πιο σιωπηλές, ενοχικές νύχτες, έβλεπα σε αυτά τα μάτια, έναν κίτρινο βράχο. Ένας αετός μεσουρανούσε στην πόλη των τρελών και ο κυνηγός των πεφωτισμένων οντοτήτων, γινόταν ήρωας της Πόλης, που δεν μας άνηκε ποτέ.
Δεν κατακτήσαμε την μάχη, την γευτήκαμε μόνο, δωρίζοντας τα σώματά μας στο χώμα εκείνο που πάσχισε να ανθίσει, με πράσινους συμβολισμούς και αλληγορίες.

~~ Οι επάνω στίχοι, είναι απόσπασμα από το ποίημά μου σε ελεύθερο στίχο, με τίτλο "Η Αιχμαλωσία του Φωτός".

 

 

 
 
Ένας άγγελος - σχηματισμένος στα γκρίζα σύννεφα - μου γνέφει αντίξοες νότες, μια άλλης εποχής.
Μιας εποχής που νιώθω, πως κατοικεί μέσα μου.
Κάπου… ίσως σε κάποια πλάνη
Ίσως σε ένα παράλληλο κόσμο
Ίσως σε ένα λουκέτο, που με κρατά κλειδωμένη, μα δεν έχει κλειδί, είναι ανοιχτό.
Πάντα ήταν ανοιχτό.
Δεν φεύγω, όχι δεν φεύγω
Πάντα μένω και εμμένω
Όχι, δεν εμμένω
Όχι, δεν κατοικώ
Όχι, δεν υπάρχω
Αιωρούμαι

Μέσα μου, ανθίζει μία άβυσσος.
Είναι πιο όμορφη από κάθε πράσινο τόπο.
Απόψε μέθυσαν οι μέλισσες,
τα γεράνια δεν μου μιλούν.
Οι πεταλούδες με κορόιδεψαν
Οι δράκοι δεν είναι εδώ.
Τους καθοδηγώ ή με καθοδηγούν;
Τους δημιουργώ ή με δημιούργησαν;
Τους ανήκω ή μου ανήκουνε;
Δεν μπορώ να αγγίξω τον ουρανό, η Γη μου ανήκει.
Δεμένη νιώθω
Τα πόδια μου μέσα στο χώμα
Ένας νέος κισσός θα γενώ.

Τα χέρια μου, αδιόρατη πλούτη που τείνουν να εξαφανίσουν το κόσμο.
Στα άδεια χέρια λαμπυρίζει η άβυσσος.
Σου είπα..
Ναι στο είπα, είναι πιο όμορφη και λαμπερή από κάθε πράσινο τόπο.
Η μέρα μέσα της, ένας βυθός παράλληλος, μιας στιγμής και μιας ουτοπίας.
Ενός ρεαλιστικού κόσμου που γεννά την σιγή
Κι όμως, η φωνή μου πιο δυνατή από ποτέ.

Το λουκέτο δεν έσπασε
Τα τείχη δεν μίκρυναν
Δεν πάνε να με καταπιούν
Δεν ουρλιάζουν
Τι γίνεται;
Γιατί αλλάζει η καθημερινότητα μου;
Γιατί το ταβάνι δεν στενεύει;
Γιατί δεν θέλει να με συνθλίψει το αύριο;
Έτσι έχω μάθει, έτσι πορεύομαι εγώ. Λανθασμένα!
Γιατί μου αλλάζουν τη συνθήκη;
Γιατί το ζητούμενο γίνεται καλύτερο από ότι έχω συνηθίσει να γυρεύω;

Τι όφελος έχω;
Στο δίπλα κτήμα, τα δέντρα καίγονται.
Μυρίζει ελιά
Μυρίζει πεύκο
Μυρίζει σάρκα

Τι μου ζητάνε;
Τι ζητώ;
Προσπερνώ ή μένω στάσιμη, στο δρόμο που τείνει να εξαφανίσει την ελευθερία μου;

~~ Οι επάνω στίχοι, είναι απόσπασμα από το ποίημά μου σε ελεύθερο στίχο, με τίτλο "1η μέρα καραντίνας".


instagram: irineartphoto

Βιογραφικό σημείωμα:

Η Ειρήνη γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Ρωσία. Σπούδασε στη Σχολή Γραμματειακής Υποστήριξης και δούλεψε για κάποια χρόνια ως Γραμματεία στο Πανεπιστήμιο της Ρωσίας και στο τηλεφωνικό κέντρο στη Δαμασκό της Συρίας.
Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια εργαζόταν στον τουριστικό κλάδο, στα ξενοδοχεία ως Ρεσεψιονίστ.
Πάντα της άρεσε η τέχνη. Από μικρό παιδί έκανε χορό, έχει ασχοληθεί με την διακόσμηση, άλλα και η φωτογραφία ήταν το πάθος της.
Αποφάσισε να εμβαθύνει στην τέχνη της φωτογραφίας τον Ιανουάριο του 2020. Πέρασε σεμινάρια στις καλύτερες σχολές της Ρωσίας και πήρε πιστοποίησης ως ART φωτογράφος, η μια από αυτές είναι από την Top φωτογράφο – Kiel Karina για παιδική φωτογραφία και καλλιτεχνική επεξεργασία.
 

Συντελεστές φωτογραφίας:

Λία Πατέρογλου (ο άγγελος με τα λευκά)
(Facebook: Λία Πατέρογλου, Instagram: li.g.lou) 
Ελένη Χρυσομάλλη (ο άγγελος με τα μαύρα)
Μακιγιάζ:
Vicky Basoukou
VickyB. Μakeup Αrtist
Instagram: vickyb.makeupartist
 Dresses:
Katerina-Mp Ferraina
Katya Suarez
 
Θα ήθελα να εκφράσω τα συγχαρητήρια μου καθώς και τις ευχαριστίες μου στους συντελεστές της άνω φωτογράφισης για την τιμή να μπορώ να τις συνοδέψω με τους στίχους μου. Περισσότερες ευχαριστίες στην αγαπημένη μου Βίκυ Μπασούκου (θα θυμάστε την όμορφη εκδήλωσή μας από την 4Dance Academy - Σχολή χορού για αυτό το υπέροχο, δημιουργικό κάλεσμα!  

Καλημέρα εκφραστικοί μου, να είστε καλά και να προσέχετε.
Όμορφο ΣΚ σε όλους!

Σχόλια

  1. Καλησπέρα Κική μου. Σε σένα και στους όμορφους στίχους σου. Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aγαπώ να διαβάζω τους στίχους σου, Κική μου. Ευχαριστούμε για τα αποσπάσματα και το όμορφο ανθολόγιο που μοιράζεσαι μαζί μας. Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν τους στίχους είναι, όπως πάντα, εκπληκτικές. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά ένα ανθολόγιο όπως το είπε η Μία από πάνω Κική μου οι στίχοι σου
    ποιούν συναισθήματα κάθε φορά που διαβάζονται...
    Συνέχισε έτσι την καλή σου έμπνευση μπράβο.. οι φωτογραφίες υπέροχες !!!
    Να είσαι καλά καλο Σαββατοκύριακο φιλιααα!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να