Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ (THE SHAPE OF WATER)


Εκφραστικοί μου, για αυτήν  την ταινία νιώθω πολύ χαρούμενη και περήφανη.
Αν δεν την έχετε δει, ελπίζω να σας πείσω να την δείτε.

Είχα τόσο μεγάλες προσδοκίες (έγινε και μεγάλος ντόρος άλλωστε) και συνήθως σε αντίστοιχες περιπτώσεις, πάντα μου φαίνονται χαμηλότερες των προσδοκιών μου, η συγκεκριμένη όμως ταινία και παίζει να είναι και η μοναδική, όχι μόνο τις ξεπέρασε, μη σας πω μου δημιούργησε και καινούργιο "ρεκορ προσδοκίας"

Τι να σας πω..
Εξαιρετικη απο ολες τις πτυχες!

Εικονα; Καστ ηθοποιων; Σκηνοθεσιας; Μουσικης; Ατμοσφαιρας; Συναισθηματος;
Το τερας; Όμορφο τέρας και με ωραια ματακια, παιχνιαδιαρικο.

Μονο μια σκηνη δε μου αρεσε, ενα χορευτικο τερατος και κοπελας, το βρηκα λιγο ακυρο αλλα οκ το παραβλεπω. 

Η Μορφή του Νερού
The Shape of Water


Η Μορφή του Νερού
Φαντασίας 2017 | Έγχρ. | Διάρκεια: 123'

Η Μορφή του Νερού (πρωτότυπος τίτλος: The Shape of Water) είναι αμερικανική δραματική ταινία φαντασίας του 2017 σε σκηνοθεσία του Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο και σε σενάριο του ίδιου και της Βανέσα Τέιλορ. Κέρδισε το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας στην 90ή απονομή της Ακαδημία

Η ταινία κέρδισε τον Χρυσό Λέοντα στο 74ο φεστιβάλ της Βενετίας.[1]
Στα 90ά Βραβεία Όσκαρ κέρδισε σε τέσσερις κατηγορίες: καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, πρωτότυπης μουσικής και σχεδιασμού παραγωγής. Ήταν υποψήφια σε άλλες εννέα: Α' Γυναικείου Ρόλου (Σάλι Χόκινς), Β' Γυναικείου Ρόλου (Οκτάβια Σπένσερ), Β' Ανδρικού Ρόλου (Ρίτσαρντ Τζένκινς), πρωτότυπου σεναρίου, μοντάζ ήχου, μίξης ήχου, φωτογραφίας, σχεδιασμού κοστουμιών και μοντάζ.[2]
Στις 75ες Χρυσές Σφαίρες η ταινία κέρδισε σε δύο κατηγορίες: σκηνοθεσίας και πρωτότυπης μουσικής, ενώ ήταν υποψήφια σε άλλες πέντε: καλύτερης δραματικής ταινίας, Α' Γυναικείου Ρόλου (Σάλι Χόκινς), Β' Γυναικείου Ρόλου (Οκτάβια Σπένσερ), Β' Ανδρικού Ρόλου (Ρίτσαρντ Τζένκινς) και σεναρίου.[3]
Στα βραβεία BAFTA κέρδισε σε τρεις κατηγορίες: σκηνοθεσίας, πρωτότυπης μουσικής και σχεδιασμού παραγωγής, ενώ ήταν υποψήφια και σε άλλες εννέα: καλύτερης ταινίας, Α' Γυναικείου Ρόλου (Σάλι Χόκινς), Β' Γυναικείου Ρόλου (Οκτάβια Σπένσερ), πρωτότυπου σεναρίου, φωτογραφίας, μοντάζ, ήχου, οπτικών εφέ και σχεδιασμού κοστουμιών.[4]
Στα Βραβεία Satellite κέρδισε στις κατηγορίες: Α' Γυναικείου Ρόλου (Σάλι Χόκινς) και καλλιτεχνικής διεύθυνσης και σχεδιασμού παραγωγής, ενώ ήταν υποψήφια και στις κατηγορίες: καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, Β' Ανδρικού Ρόλου (Μάικλ Σάνον), πρωτότυπου σεναρίου, φωτογραφίας, πρωτότυπης μουσικής, οπτικών εφέ και μοντάζ.[5] Στα Βραβεία Σωματείου Ηθοποιών ήταν υποψήφια στις κατηγορίες: Α' Γυναικείου Ρόλου (Σάλι Χόκινς) και Β' Ανδρικού Ρόλου (Ρίτσαρντ Τζένκινς).[6]


Το τρειλερ της ταινιας:


Από τον κορυφαίο παραμυθά, Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο, έρχεται η ταινία «Η Μορφή του Νερού», ένα εξωπραγματικό παραμύθι που εξελίσσεται με φόντο τον Ψυχρό Πόλεμο στην Αμερική του 1962.
Εγκλωβισμένη σε μια μοναχική, μονότονη ζωή, η Ελάιζα (Σάλι Χόκινς) εργάζεται ως καθαρίστρια σε ένα μυστικό κυβερνητικό εργαστήριο υψηλής ασφαλείας. Η ζωή της αλλάζει δραματικά όταν η ίδια και η συνάδελφός της, η Ζέλντα (Οκτάβια Σπένσερ), ανακαλύπτουν μία αυστηρά απόρρητη κυβερνητική υπόθεση: ένα αμφίβιο πλάσμα (Νταγκ Τζόουνς) που είναι καταδικασμένο να μείνει φυλακισμένο στις εγκαταστάσεις ώσπου να αρχίσουν τα πειράματα πάνω του. Η Ελάιζα θα νιώσει έναν ισχυρό δεσμό με το αλλόκοτο πλάσμα και θα αποφασίσει να το σώσει, ενάντια στις προσπάθειες του αδίστακτου πράκτορα Στρίκλαντ (Μάικλ Σάνον), σε μια υπέροχη ιστορία αγάπης που εξερευνά τις φαντασιώσεις που δημιουργούμε, τα μυστήρια που δεν μπορούμε να ελέγξουμε και τα τερατουργήματα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε. Σκηνοθεσία: Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο Με τους: Σάλι Χόκινς, Μάικλ Σάνον, Ρίτσαρντ Τζένκινς, Νταγκ Τζόουνς, Μάικλ Στούλμπαργκ, Οκτάβια Σπένσερ


Και κάπως έτσι, θα κλείσω σήμερα τις "Ταινιοεκφράσεις μου"

Να περνάτε όμορφα, εκφραστικοί.

Φιλιά πολλά!
Την αγαπη μου!!

 

Σχόλια

  1. Αααχ! Από τους καρχαρίες στα αμφίβια... τι να κάνω η δόλια;;; Θα στείλω φιλιά, ανθρώπινα! 😊😙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέσα από την περιγραφή της ταινίας όντως μας ταξιδεύεις!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Γκιγιέρμε ντελ Τόρο είναι ένα μεγάλο όνομα στον σύγχρονο Ισπανικό κινηματογράφο με πολύ μεγάλα περάσματα. Το όνομά του πρέπει να είναι εγγύηση ποιότητας της ταινίας.
    Χαιρόμαστε Κική μου για την παρουσίαση και σε ευχαριστούμε.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να

Η Σοφίτα

  Κεντρική Ιδέα Πλοκής Το παλιό οικογενειακό σπίτι στο ορεινό χωριό, έχει την αγάπη σας αλλά περιμένει και τη φροντίδα σας. Η κατάστασή του είναι κακή και εσείς σχεδιάζετε να το ανακαινίσετε. Βρίσκεστε ήδη εκεί αλλά ένα αναπάντεχο πρόβλημα καθιστά άμεσα αναγκαία την επίλυσή του. Ο μοναδικός / μοναδική, από τη γειτονική κωμόπολη, που θα ανέβει στο σπιτικό προκαλεί πραγματικό σοκ με την άφιξή του / της. Ίσως να μη περιμένατε ποτέ να βρεθεί απέναντί σας. Η ξαφνική χιονοθύελλα έχει τα δικά της σχέδια και θα σάς αναγκάσει να μείνετε εκεί, στον ίδιο κλειστό χώρο μέχρι να απεγκλωβιστείτε. Η νύχτα και το παρελθόν έρχεται ξανά. Τι μπορεί άραγε να κουβαλάει αυτό το πρόσωπο; Είχατε ποτέ σχέση μαζί του; ή μήπως προκύπτει μια έμμεση σχέση μαζί του; Τι μπορεί να φέρει; Τι μπορεί να αλλάξει; Μπορείτε να το αφήσετε στην άκρη;      Καθώς έκλειναν οι πόρτες του λεωφορείου πίσω της, ο καθαρός παγωμένος αέρας την καλωσόρισε, κάνοντας τα μάγουλά της να κοκκινίσουν ελαφρώς. Κοίταξε τριγύρω τ

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια