Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ


Καλημέρα εκφραστικοί μου, ελπίζω να σας βρίσκω καλα. Εύχομαι να περάσατε όμορφα, να ξεκουραστήκατε, να συλλογιστήκατε και να αποκτήσατε δυνάμεις για τους μήνες που έρχονται, τοσο εργασιακά όσο και προσωπικά – οικογενειακά. Σε αυτό το σημείο συγχαρητήρια σε όσα από τα παιδιά σας πέρασαν στις σχολές των επιλογών τους αλλά και συγχαρητήρια σε όσα δεν πέρασαν, δεν σημαίνει κάτι αυτό, το γνωρίζουμε όλοι. Καλή σταδιοδρομία σε ότι κι αν επιλέξουν να συνεχίσουν.
Προσωπικά φίλοι, όντας αδειούχα δύο εβδομάδων (για κάποιους είναι πολύτιμο ακόμη και αυτό), μπορώ να πω πως ξεκουράστηκα αρκετά και γέμισα με όμορφα συναισθήματα το μέσα και το έξω μου. Να πω μάλιστα πως κυρίως τους δυο τελευταίους μήνες ένιωθα τόσο κουρασμένη σωματικά – ψυχικά και κατά συνέπεια «φραγμένη» πνευματικά που κάθε βράδυ μετά τη δουλειά ένιωθα πως σερνόμουν για να πάω στο σπίτι. Συνήθως κάθε τέτοια εποχή μου συμβαίνει αυτό. Είναι η ζέστη η ανυπόφορη, η κούραση μιας συνεχόμενης εργασιακής χρονιάς συν τα βιβλία μου και πολλές άλλες υποχρεώσεις που έχω. Νιώθω δηλαδή πως έχω βγει off και πρέπει επειγόντως να τα σταματήσω όλα και να μην κάνω τίποτα. Και ευτυχώς, έτσι γίνεται. Βγαίνω σε άδεια και παραδίνομαι στις φροντίδες άλλων. Αυτό για εμένα είναι Παράδεισος φίλοι.
Φέτος πέρασα πολύ όμορφα και χάρηκα ιδιαίτερα που ένωσα τις δυνάμεις μου με την καλή μου φίλη, Δήμητρα για όσους την ξέρετε. Κάναμε κολλητή παρέα τα τελευταία χρόνια στην Χαλκίδα αλλά δυστυχώς εργασιακοί λόγοι μου την πήρανε μακριά. Έτσι λοιπόν, φρόντισα στην άδειά μου να βρεθώ κοντά της και να είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα. Όπως παλιά. Με γέμισε χαρά αυτή η συνάντηση.
Είχα και μια άλλη συνάντηση…. που δεν την λες ακριβώς συνάντηση… αλλά για εμένα ήταν κάτι σαν μια μικρή συζήτηση. Κάθε Καλοκαίρι, είχα περισσότερο χρόνο μαζί της… φέτος, λίγη ώρα, σε μια «λευκή» κατοικία. Καταλαβαίνεται υποθέτω… θα μπορούσα να σας πω τόσα πολλά για αυτή τη στιγμή αλλά δεν θα το κάνω. Πρώτον δεν νιώθω έτοιμη και δεύτερον ίσως και να μην θέλω. Έτσι κι αλλιώς, θα φανεί στα έργα μου, θέλοντας και μη.
Εντάξει, δεν θα σας πω ψέματα, ήθελα λίγο ακόμα ξεκούραση αλλά νομίζω πως και πάλι δεν θα μου έφτανε και θα ήθελα ακόμη λίγο. Ακόμη λίγο έτσι για την αλητεία που λένε ;) Εξάλλου το λίγο ακόμη κρύβει γλύκα μέσα του. Εντάξει, δεν θέλω να ειμαι και αγνώμων, υπάρχουν άτομα που δεν έχουν πάρει ακόμη την άδεια τους και πραγματικά τους συμπονώ, αλλά πραγματικά φίλοι, και χωρίς να ειμαι γκρινιάρης άνθρωπος, έχω κουραστεί αρκετά σε πολλούς τομείς. Σας το λέω με βεβαιότητα αυτό αλλα δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Επιμένω να προσπαθώ λοιπόν.
Πείτε μου και εσείς τα δικά σας όμως, πως είστε, πως περάσατε, αν πήγατε κάπου. Πέρασα εχθες από τα σπιτάκια σας αλλά δεν μπορούσα να διαβάσω τις αναρτήσεις των δυο εβδομάδων που έλειπα, έτσι διάβασα τις πρόσφατές σας. Χαίρομαι όμως που είστε καλά και όπως βλέπω και στο ινσταγκραμ, περνάτε όμορφα και με καλοκαιρινή ακόμη διάθεση. Μεταξύ μας, πιστεύω πως και ο Σεμπτεβρης θα είναι ζεστός.
Και τώρα που είπα Σεμπτεβρης. Σας έχω μιλήσει και στο παρελθόν. Η μυρωδιά των τετραδίων, των τσαντών, των σχολικών ειδών γενικότερα, με διώκει από την παιδική και εφηβική ηλικία μου. Νομίζω πως δεν θα την ξεχάσω πότε. Μου αρέσει αυτό.
Όχι ένα, ούτε δυο, ούτε τρία, τέσσερα ολόκληρα βιβλία διάβασα φίλοι μου στο χωριό και πραγματικά πιστεύω πως για όλα υπάρχει το σωστό timing. Αλλιώς διαβάζεις στην φύση φίλοι μου. Τώρα είναι καιρός να συνεχίσω το επόμενο βιβλίο μου αλλά προσπαθώ να βρω λόγους να μην το κάνω. Έχω κουραστεί μου υπενθυμίζω αλλά κάτι άλλο μέσα μου λέει πως μάλλον είμαι περισσότερο τεμπέλα από όσο νομίζω αλλά τελικά επανέρχομαι στην κούραση. Και εννοώ στο να βρίσκω χρόνο να γράφω, μόνο αυτό μου λείπει, έμπνευση έχω, δεν χρειάζεται να σκεφτώ, απλώς όταν έχω ελεύθερο χρόνο θέλω να δω τους φίλους μου και είναι λογικό. Νομίζω πάντως πως αυτό που με κουράζει είναι οι πολλές ιδέες που έχω γιατί θέλω να κάνω και αυτό και το άλλο και το παράλλο με αποτέλεσμα να έχω πολλά να κάνω, να νιώθω πελαγωμένη και στο τέλος να μην  κάνω τίποτα. Είναι γνωστό φαινόμενο αυτό. Τέλος πάντων, θα τα βάλω σε μια σειρά, αλλά γενικότερα έχω πολλές ιδέες. Βέβαια, όταν έχασα την γενναία μου, σταμάτησαν όλα τα άλλα και εμφανίστηκαν τα ποιήματα αλλά μέσα μου τώρα άνοιξε η θύρα των ιδεών και πάλι. Είδωμεν λοιπόν.
Αυτά τα νέα μου, εκφραστικοί. Το λες και εξομολόγηση, το λες και κατάθεση ψυχής, το λες και απλώς μια προσωπική ανάρτηση.
Να ξέρετε πως έχετε όλοι την αγάπη και την θετική μου σκέψη. Να περνάτε όμορφα και για όσους το Καλοκαίρι είναι μπροστά, να περάσετε σούπερ! Φίλια πολλά!

Α! Παραλίγο να το ξεχάσω εκφραστικοί! Θα σας μιλήσω για αυτό σε άλλη σχετική και πιο αναλυτική ανάρτηση αλλά έχω πλέον φτιάξει το δικό μου κανάλι στο YouTube και θα ήταν χαρά μου αν κάνετε έγγραφη και με στηρίξετε. Ευχαριστώ πολύ!



Σχόλια

  1. Καλωσορισες με γεματες μπαταριες! Νομιζω αυτο το καλοκαίρι ηταν για τους περισσότερους περιεργο. Με απωλειες και αλλαγες πολλες. Ας ελπισουμε σε ενα χειμωνα οπου θα δουλεψουμε αρκετα και θα βαλουμε καλυτερες βασεις. Ας δουλέψει όμωςλιγο και το συμπαν υπερ μας!
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς όρισες Κική μου, δεν θα πω καλό χειμώνα με τίποτα από τώρα. Θα σου ευχηθώ καλό αποκαλόκαιρο καθώς πιστεύω έχεις πολλά ακόμα να πάρεις.
    Το κανάλι σου στο you tube το ξέρω, το αγαπώ και το παρακολουθώ. Ανεπιφύλακτα το συνιστώ σε όλη μας την συντροφιά καθώς μπορεί να βρει όμορφες δημιουργικές σου στιγμές.
    Ο χρόνος της άδειας, οι 2 βδομάδες δεν είναι ικανές να ξεκουράσουν τον εργαζόμενο άνθρωπο Κική μου. Ο Εργαζόμενος έχει ανάγκη αδείας ενός μήνα, με ελάχιστη συνέχεια 3 εβδομάδων. Αλλά δυστυχώς σε μια κοινωνία που κυριαρχούν τα αφεντικά και η τρομοκρατία, τα δικαιώματα όσο πάνε και συρρικνώνονται. Αυτό οφείλουμε να το προσέξουμε και να μην το εκχωρήσουμε αμαχητί.
    Χάρηκα που πέρασες όμορφα έστω και στο μικρό αυτό διάστημα. Το άξιζες.
    Κοίτα τώρα να ξεκλέβεις όμορφες μικρές στιγμές.
    Αυτό που παθαίνεις με το "πνίξιμο" από δημιουργικές ιδέες το παθαίνω και εγώ. Συμβαίνει ναι. Δεν είναι κακό, δείχνει ότι είσαι ζωντανή, απλά πρέπει να βάλεις ιεραρχήσεις.
    Στα δικά μου. Δεν πήγαμε πουθενά. Το βάρος μας είναι σε έναν στόχο ζωής, στην ανοικοδόμηση του παλιού μου πατρικού σπιτιού και αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος του εγχειρήματος.
    Εδώ λοιπόν πάλι στα δικά μας.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπημένη μου Κική, πολύ χάρηκα με αυτή σου την ανάρτηση - εξομολόγηση, γιατί είναι ενας τρόπος να μάθουμε νέα σου. Τέτοιου είδους ανάρτηση σκοπεύω να κάνω σύντομα κι εγώ, καθώς έλειπα για λιγες εβδομάδες εξαιτίας των προετοιμασιων για τη γάμο-βάφτιση που κάναμε τη περασμένη Κυριακή και των γενεθλίων της μπέμπας μου που θα κάνουμε την ερχόμενη Παρασκευή. Όπως καταλαβαίνεις, ηταν για μένα ένα καλοκαίρι γεμάτο άγχος και προετοιμασιών. Περιμένω καρτερικά να έρθει ο Σεπτέμβρης και το αγαπημένο μου φθινόπωρο, οπότε κι ελπίζω να ηρεμήσουν οι ρυθμοί μας. Σε φιλώ, Κική μου! Να είσαι και να περνάς καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κική μου, πόσο χάρηκα που έβλεπα τις εξορμήσεις σου και τις καλοκαιρινές στιγμές σου με την Δήμητρα. Το ξέρω πόσο είχες ανάγκη την ξεκούραση! Και πόσες ιδέες έχεις που θέλεις να της υλοποιήσεις και αυτό από μόνο του είναι ένα "βάρος". Όλα θα γίνουν σιγά σιγά γιατί το θες πολύ!
    Εγώ εδώ στα γνωστά Αθήνα-Χαλκίδα, δουλειές, βόλτες... λίγο κάπως ήταν είδικά ο Αύγουστος αλλά όλα καλά. Πάμε για έναν υπέροχο Σεπτέμβρη! Εμείς περισσότερα θα τα πούμε κι από κοντά!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να

Η Σοφίτα

  Κεντρική Ιδέα Πλοκής Το παλιό οικογενειακό σπίτι στο ορεινό χωριό, έχει την αγάπη σας αλλά περιμένει και τη φροντίδα σας. Η κατάστασή του είναι κακή και εσείς σχεδιάζετε να το ανακαινίσετε. Βρίσκεστε ήδη εκεί αλλά ένα αναπάντεχο πρόβλημα καθιστά άμεσα αναγκαία την επίλυσή του. Ο μοναδικός / μοναδική, από τη γειτονική κωμόπολη, που θα ανέβει στο σπιτικό προκαλεί πραγματικό σοκ με την άφιξή του / της. Ίσως να μη περιμένατε ποτέ να βρεθεί απέναντί σας. Η ξαφνική χιονοθύελλα έχει τα δικά της σχέδια και θα σάς αναγκάσει να μείνετε εκεί, στον ίδιο κλειστό χώρο μέχρι να απεγκλωβιστείτε. Η νύχτα και το παρελθόν έρχεται ξανά. Τι μπορεί άραγε να κουβαλάει αυτό το πρόσωπο; Είχατε ποτέ σχέση μαζί του; ή μήπως προκύπτει μια έμμεση σχέση μαζί του; Τι μπορεί να φέρει; Τι μπορεί να αλλάξει; Μπορείτε να το αφήσετε στην άκρη;      Καθώς έκλειναν οι πόρτες του λεωφορείου πίσω της, ο καθαρός παγωμένος αέρας την καλωσόρισε, κάνοντας τα μάγουλά της να κοκκινίσουν ελαφρώς. Κοίταξε τριγύρω τ

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια