Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΝΤΙΚΑΤΟΠΤΡΙΣΜΟΣ.

Δε νομίζω πως υπάρχει κάτι πιο όμορφο από το να ξυπνήσεις ένα πρωί, να δεις τα χάλια σου στο καθρέφτη, να κοιτάξεις με αηδία το είδωλό σου και να του φωναξεις με πάθος και πυγμή:

"Είμαι εδώ και είμαι ΕΓΩ!"

 Να δεις, μονομιάς όλα θα αλλάξουν!!!
 

Σχόλια