Η
αγάπη δεν είναι κάτι που μπορεί να δοθεί σε πράγματα που προκύπτουν
αποκλειστικά από εμάς, αντίθετα είναι ένα συναίσθημα που μπορείς να το
ζήσεις σε όλο του το είναι όταν καταφέρεις να κάνεις πράξη την ερμηνεία
του καλύπτοντας "τα πάντα!" Απλώς τα πάντα! Ένα "φάσμα ευρείας περιοχής"
δεν είναι αρκετό για να καλύψει την έννοια της αγνής και άδολης αγάπης!
Μόνο η λέξη "πάντα" και "πλήρης" μπορεί!!!!
Όταν το μυαλό σου πάει να εκραγεί, κάνε χώρο. Εκφράσου.
αγάπη όλα τα ελπίζει,
ΑπάντησηΔιαγραφήη αγάπη όλα τα υπομένει,
δίνει ζωή στην οικουμένη,
κι η γη γυρίζει..."
Αφιερωμένο...
ευχαριστω ολυ για την αφιερωση!!! τιμη και χαρα μου! καλως ηρθες στο σιτικο μου! θα χαρω να γνωριζω και εγω το δικο σου! καλο βραδυ!
ΔιαγραφήΠολύ όμορφο το κείμενο σου....!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή Κυριακή σου εύχομαι γεμάτη αγάπη :)
ευχαριστω ολυ!!! και ανταοδιδω την ομορφη ευχη σου! καλο βραδυ!!!!
ΔιαγραφήΗ Αγάπη γλυκιά μου είναι μεγάλο συναίσθημα, δεν μπαίνει σε όρια, εττικέτες, αποδείξεις, δεν έχει νομίζω αποδεκτη μόνο το άτομο που την απευθύνεις αλλά εσένα την ίδια που την δίνεις.Αγάπη πήρες, αγάπη θα δώσεις..
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνω μαζι σου γλυκια κι αγαημενη μου αχτιδα!! τα εθεσες ολα τοσο ομορφα!!! να εχεις ενα ομορφο σαββατοκυριακο, αρεα με την αξιολατρευτη οικογενεια σου!!!
ΔιαγραφήΗ αγάπη είναι σπουδαίο συναίσθημα!Σε κάνει να ξεχνάς όλα τα υλικά αγαθά... ακόμα και την πείνα!Είναι η μόνη που δεν πληγώνει, αλλά αντίθετα πληγώνουν μόνο οι άνθρωποι κι ιδιαίτερα αυτοί που δεν ξέρουν ν΄ αγαπούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπέροχες οι σκέψεις σου απ΄ αυτές που σε κάνουν να σκέφτεσαι πως σ΄ αυτόν τον κόσμο δεν έχει ακόμα τίποτα χαθεί!
Αγαπημένη καληνύχτα σου στέλνω!
ευχαριστω για το σχολιο και τα ομορφα λογια σου! συμφωνω σε οσα ανεφερες!!! καλο βραδυ σου ευχομαι ολοψυχα! να εισαι καλα φιλε μου!
Διαγραφή