Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΣ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ... :)

Μη γίνεις ποτέ κάτι «άσχημο» για τον κόσμο μας, γίνε αυτό που όλοι αναζητάμε και έχουμε ανάγκη.
Γίνε ένας άνθρωπος που με το τρόπο σου, με τη τέχνη σου, με τις δημιουργίες σου, με τη προσωπικότητά σου γενικώς μπορείς να προσφέρεις και να κάνεις τον κόσμο να φαντάζει πιο όμορφος στα μάτια των αυριανών παιδιών σου.
Αν τα πάθη, τα λάθη και τις αδυναμίες μας τις κάνουμε έκφραση τότε ένα είναι σίγουρο. Ο κόσμος μας θα μοιάζει σαν ένα ανεκτίμητο έργο τέχνης, αν όμως τα αφήσουμε να μας κατακλύσουν και μετατρέψουν ότι όμορφο έχουμε στη καρδιά μας σε άσχημα και ζηλόφθονα συναισθήματα τότε ένα είναι σίγουρο. Ο κόσμος μας θα μοιάζει με υπόνομο.
Και απάντησε μου ειλικρινά. Τι κόσμο θέλεις να προσφέρεις στα αυριανά παιδιά σου;
Ένα κόσμο που μοιάζει με πίνακα ζωγραφικής ή ένα κόσμο που μοιάζει με χαοτικό τοπίο;

<< απόσπασμα από ένα δοκίμιο που γράφτηκε για να <<συνοδέψει>> άλλα δοκίμια μου>>.



 << Φιλία! Σταθερή και ανεκτίμητη αξία ζωής. Μπορεί να σου χαρίσει τα πιο μεγάλα χαμόγελα και τις καλύτερες αναμνήσεις της ζωής σου, χωρίς να σου ζητήσει κανένα αντάλλαγμα. Μπορεί να μετατρέψει τα δάκρυα και το πόνο σε ευτυχία. Μπορεί επίσης να σου βρει τη καταλληλότερη λύση στα προβλήματά σου και τέλος μπορεί να σου δώσει τόση αγάπη, όση δε πίστευες ότι υπήρχε. >>

<< Πρέπει να αγωνιζόμαστε για την αγάπη των φιλων μας. Εάν αυτοί αξίζουν πρέπει να κάνουμε τα πάντα για μην φύγουν ποτέ από κοντά μας. Για την απόκτηση μιας τόσο σημαντικής αξίας, αξίζει και πρέπει να ρίξουμε τον εγωισμό μας και την αξιοπρέπεια στα πατώματα και ιδιαίτερα όταν φταίμε εμείς για τη διάλυση της φιλίας μας. Πρέπει να προσπαθήσουμε γιατί επενδύοντας στη φιλία, επενδύεις ταυτόχρονα και στην ευτυχία. >>

<<δυο ξεχωριστά αποσπάσματα απο ένα δοκίμιο εμπνευσμένο και αποτυπωμένο για τη φιλία των φοιτητικών μου χρόνων>>.



 Όλοι οι άνθρωποι έχουν ανάγκη την υπαρξη της αγαπης στη ζωη τους. Είναι πολύ όμορφο να αγαπάς και να σε αγαπάνε. Χωρίς την αγάπη ο κόσμος μας θα ηταν «άσχημος» και «φτωχότερος». Χωρίς την αγάπη η ζωή μας δεν θα είχε ουσία.

Όταν θα αισθανόμαστε ένα κρύο στη καρδιά μας, αυτό θα σημαίνει ότι κάποιο από τα κομμάτια κινήθηκε από τη θέση του. Όταν θα αισθανόμαστε ένα κενό, τότε θα σημαίνει ότι κάποιο από τα κομμάτια έχει καταστραφεί και τέλος όταν θα αισθανόμαστε μια πληρότητα, τότε θα ξέρουμε ότι όλα τα κομμάτια είναι στη θέση τους γερά και δυνατά.

Δυο ξεχωριστά αποσπάσματα απο ένα άλλο δοκίμιο μου με τίτλο <<Το πάζλ της αγάπης>>



Να στε ολοι καλα!!! Ευχομαι να περνατε ομορφα και ακρως καλοκαιρινά! 

Σχόλια

  1. Φίλη μου καλημέρα διάβασα με συγίνηση όσα γράφεις ή μεταφέρεις..είναι στο πνεύμα των συναισθημάτων μου.Δυστυχώς η ευαιασθησία είναι..αμάρτημα και ο τίτλος "Χριστιανός" απλά τίτλος. Χάρηκα που έβαλε εγγραφή στα μέιλ γιατί πλέον έτσι μόνο σχεδόν επισκέπτομαι μπλοκ..γράφτηκα λοιπόν!!!Καλημέρα όλη μέρα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα αχτιδενια μου!!!! ευχαριστω για το σχολιο και την εγγραφη! και εγω εχω εγγραφει σε σενα! φιλακια πολλα! καλο μεσημερι γλυκια μου!!!


      * εισαι τοσο γλυκια και στη φωτο που σε βλεπω που οντως λαμπεις σαν αχτιδα!!! σου παει αυτο το προσωνυμιο! αχτιδα! σα τον ηλιο!!!! :*

      Διαγραφή
  2. Καλώς βρεθήκαμε και πάλι...επέστρεψες στο σπιτάκι σου και χάρηκα γι αυτό.
    Δεν είχα ίντερνετ τις άδειες , τώρα σιγά σιγά κάνω τη βόλτα μου στη μπλογκογειτονιά να δω όσα έχασα
    δεν ήξερα ότι γράφεις διηγήματα..χαίρομαι που τα μοιράζεσαι μαζί μας..
    ωραίο αυτό για τη φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα γλυκο μου δελφινακι! ναι επεστρεψα κι εγω και νοιωθω πολυ χαρουμενη γι αυτο!

      ευχαριστω πολυ που εισαι παλι εδω για μενα! φιλακια πολλα μικρουλι και γλυκουλι δελφινακι! σε φιλω και σου λεω ποσο χαιρομαι που σε βρηκα ξανα!


      να περνας ομορφα ζουζουνι!!! <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να