Κι ύστερα λένε είναι κακό να σκύβεις το κεφάλι…
Μα όταν προσεύχεσαι τι κάνεις;
Όχι μονο σκύβεις το κεφάλι, <<σέρνεσαι>> θαρρώ.
Κακή δεν είναι η ταπεινοφροσύνη που υποδεικνύετε με ένα απλό σκύψιμο του κεφαλιού,
κακή είναι η κίνηση αυτή όταν την κάνεις επειδή στην έχουν επιβάλλει άλλοι!
Έχεις απόλυτο δίκιο! Πολύ ωραίο κείμενο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό βράδυ :)
σ ευχαριστω!!! να εισαι καλα!
Διαγραφήκαλο σου βραδυ! <3
Είναι η διαφορά ανάμεσα στην ταπεινοφροσύνη και την υποδούλωση...... Γλυκό φιλί καλησπέρας! :))))
ΑπάντησηΔιαγραφήακριβως! φιλια αδυναμια!!! <3
ΔιαγραφήΠόσο θα συμφωνήσω με την Πετρούλα μας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό ξημέρωμα Κική μου! :)))
καλο ξημερωμα και σε σενα Αριστουκο μου!!! <3
ΔιαγραφήΕίναι άλλο να είσαι ταπεινός και άλλο να προσποιήσαι τον ταπεινό! Αν είσαι ο Θεός το ξέρει κι ας μη σκύψεις το κεφάλι. Αν υποκρίνεσαι τον ταπεινό, τότε μένεις σ' ένα τυπολατρικό σκύψιμο...
ΑπάντησηΔιαγραφήμα νομιζω φιλε μου ως οταν καοιος ροσευχετε στο θεο ενδομυχα θα του βγει να σκυψει το κεφαλι, οχι μονο ως ενδειξη ταεινοτητας αλλα και ως ενδειξη ως αναγνωριζουμε τον δημιουργο μας!
Διαγραφήετσι τουλαχιστον το εχω εγω στο νου μου! ανθρωοος ου ροσευχετε αληθινα μορει οντως να κοιτα τον ουρανο μα θα ρθει κ η στιγμη ου θα γυρει εστω και ελαφρως το κεφαλι του.
γι αυτο αλλωστε αντα τα δακρυα κυλανε ρος τα κατω...
Συμφωνώ με την Πετρούλα μας! Πόσο ωραίο αυτό το κείμενο! Πόσο δίκιο έχεις!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήροζ κοριτσακι καλως ηρθες! χαρηκα που σου αρεσε! να εισαι καλα γλυκια μου φιλη! :) <3
ΔιαγραφήΣΥΜΦΩΝΩ!! Ειδικά με την τελευταία σου φράση...
ΑπάντησηΔιαγραφήχαιρομαι ου συμφωνουμε!! να εισαι καλα φιλη μου! φιλακια ολλα ολλα! <3
Διαγραφή