Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΙΣΑΙ Η ΠΙΟ ΕΡΩΤΙΚΗ ΚΩΦΑΛΑΛΗ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΤΕ ΑΠ' ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ - ΑΠΟ ΚΑΘΕ, ΙΣΩΣ ΘΕΑΤΡΟ




 
 
Αν η πρώτη νουβέλα μας γοητεύει με τα όμορφα τοπία και η δεύτερη μας ταξιδεύει σε εποχές ρομαντικές , η Τρίτη νουβέλα μας προσγειώνει στην πραγματικότητα και μας δείχνει πόσο σοφή είναι η αγάπη. Βρίσκει καθημερινά τόπους, τρόπους να αναπτυχθεί και απαντήσεις στις ερωτήσεις της καρδιάς… Η αγάπη δηλώνει παρών, έτσι απλά, λιτά και άξια!


_____________


Φωτογραφία και λόγια - ανάλυση - κριτική από την αγαπημένη μου εξαδέλφη και φιλόλογο, Ιωάννα Κωνσταντίνου Παπαγγελή!


Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!





 
 
 
 
 
Με την πρώτη νουβέλα ταξιδεύουμε νοητά στην Κέρκυρα, το πανέμορφο νησί που συνενώνει στην μακραίωνη ιστορία του το μυθικό παρελθόν (νησί των Φαιάκων στην Οδύσσεια), με το κοσμοπολίτικο παρόν, που αποπνέει μια αίσθηση αρχοντιάς με βενετσιάνικες και δυτικές επιρροές στα αξιοθέατα και τον πολιτισμό του. Τυχαία η επιλογή του; Μάλλον όχι, μιας και το ρομαντικό στοιχείο του νησιού το κάνει να μοιάζει ιδανική επιλογή για να εκτυλιχθεί μια όμορφη ιστορία αγάπης δυο σύγχρονων νέων. Το επάγγελμα του Χριστόφορου δε (φωτογράφος), σοφή επιλογή για ένα μοναδικό ζουμάρισμα στα αξιοθέατα, τα ήθη/έθιμα και την σκιαγράφηση των ηρώων, στοιχεία που χαρακτηρίζουν το είδος της νουβέλας (σελ 20 τελευταία παράγραφος μαζί με τα αξιοθέατα περιγράφονται και κάποια έθιμα: μπουγάδες απλωμένες στις βεράντες χιαστί, σπάσιμο κανατών στους δρόμους κλπ). Επίσης η συγγραφέας χρησιμοποιώντας ως εκφραστικό μέσο την αντίθεση παρουσιάζει καρέ καρέ τη μεταστροφή του Χριστόφορου από τρελό και γόη του παρελθόντος, σε τρελά ερωτευμένο και αφοσιωμένο στην εξωτική Μόνικα. Η αποκάλυψη της αλήθειας στον Χριστόφορο από την φίλη της, έρχεται να ανανοηματοδοτήσει τα αμέτρητα εσταντανέ της Μόνικα από τον φωτογράφο μας και να δώσει όλες τις εξηγήσεις που ζητούσε. Η μεγαλύτερη αντίθεση ανάμεσα σε δύο κόσμους: τον κόσμο των ήχων και των λέξεων και τον κόσμο της σιωπής και των νοημάτων, πρόκειται να αρθεί, με την αγάπη της σιωπής, με την αγάπη που δηλώνει παρών.


_____________


Φωτογραφία και λόγια - ανάλυση - κριτική από την αγαπημένη μου εξαδέλφη και φιλόλογο, Ιωάννα Κωνσταντίνου Παπαγγελή!


Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!





 
 
 
 
Για ν’ αποκτήση κανείς γρόσια, άλλος τρόπος δεν είναι, πρέπη νάχει μεγάλη τύχη, να εύρη στραβόν κόσμο, και να είναι αυτός μ’ ένα μάτι, δεν του χρειάζονται δύο. Πρέπει να φάη σπίτια, να καταπιή χωράφια, να βουλιάξη καράβια, με τριανταέξ τα εκατό θαλασσοδάνεια, το διάφορο κεφάλι.


Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, 1851-1911, Έλληνας συγγραφέας


___________


Είναι η Αγάπη που Δηλώνει Παρών και είναι στον Πειραιά, συντροφιά με την αγαπημένη μου εξαδέλφη, Ιωάννα Κωνσταντίνου Παπαγγελή.


Για να αποκτήσεις κι εσύ το βιβλίο της Αγάπης, επικοινώνησε μαζί μου.


Ευχαριστώ πολύ!





 
 
 
 
Είν’ η ζωή αχαμνόδεντρο

σ’ ένα γκρεμόν επάνω.


Κωστής Παλαμάς, 1859-1943, Ποιητής


___________


Είναι η Αγάπη που Δηλώνει Παρών και είναι στον Πειραιά, συντροφιά με την αγαπημένη μου εξαδέλφη, Ιωάννα Κωνσταντίνου Παπαγγελή.


Για να αποκτήσεις κι εσύ το βιβλίο της Αγάπης, επικοινώνησε μαζί μου.


Ευχαριστώ πολύ!





 
 
 
Είσαι η πιο ερωτική κωφάλαλη που πέρασε ποτέ απ’ το ελληνικό θέατρο – από κάθε, ίσως θέατρο.


Μάνος Χατζιδάκις, 1925-1994, Έλληνας μουσικοσυνθέτης


(προς την Έλλη Λαμπέτη, σχετικά με το ρόλο της στο θεατρικό έργο «Σάρα, τα παιδιά ενός κατώτερου Θεού», 1981)


___________


Είναι η Αγάπη που Δηλώνει Παρών και είναι στον Πειραιά, συντροφιά με την αγαπημένη μου εξαδέλφη, Ιωάννα Κωνσταντίνου Παπαγγελή.


Για να αποκτήσεις κι εσύ το βιβλίο της Αγάπης, επικοινώνησε μαζί μου.


Ευχαριστώ πολύ!





 
 
 
Δεν κάνουμε θέατρο για το θέατρο. Δεν κάνουμε θέατρο για να ζήσουμε. Κάνουμε θέατρο για να πλουτίσουμε τους εαυτούς μας, το κοινό που μας παρακολουθεί κι όλοι μαζί να βοηθήσουμε να δημιουργηθεί ένας πλατύς, ψυχικά πλούσιος και ακέραιος πολιτισμός στον τόπο μας.


Κάρολος Κουν, 1908-1987, Ο Ιδρυτής του Θεάτρου Τέχνης


___________


Είναι η Αγάπη που Δηλώνει Παρών και είναι στον Πειραιά, συντροφιά με την αγαπημένη μου εξαδέλφη, Ιωάννα Κωνσταντίνου Παπαγγελή.


Για να αποκτήσεις κι εσύ το βιβλίο της Αγάπης, επικοινώνησε μαζί μου.


Ευχαριστώ πολύ!





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να

Η Σοφίτα

  Κεντρική Ιδέα Πλοκής Το παλιό οικογενειακό σπίτι στο ορεινό χωριό, έχει την αγάπη σας αλλά περιμένει και τη φροντίδα σας. Η κατάστασή του είναι κακή και εσείς σχεδιάζετε να το ανακαινίσετε. Βρίσκεστε ήδη εκεί αλλά ένα αναπάντεχο πρόβλημα καθιστά άμεσα αναγκαία την επίλυσή του. Ο μοναδικός / μοναδική, από τη γειτονική κωμόπολη, που θα ανέβει στο σπιτικό προκαλεί πραγματικό σοκ με την άφιξή του / της. Ίσως να μη περιμένατε ποτέ να βρεθεί απέναντί σας. Η ξαφνική χιονοθύελλα έχει τα δικά της σχέδια και θα σάς αναγκάσει να μείνετε εκεί, στον ίδιο κλειστό χώρο μέχρι να απεγκλωβιστείτε. Η νύχτα και το παρελθόν έρχεται ξανά. Τι μπορεί άραγε να κουβαλάει αυτό το πρόσωπο; Είχατε ποτέ σχέση μαζί του; ή μήπως προκύπτει μια έμμεση σχέση μαζί του; Τι μπορεί να φέρει; Τι μπορεί να αλλάξει; Μπορείτε να το αφήσετε στην άκρη;      Καθώς έκλειναν οι πόρτες του λεωφορείου πίσω της, ο καθαρός παγωμένος αέρας την καλωσόρισε, κάνοντας τα μάγουλά της να κοκκινίσουν ελαφρώς. Κοίταξε τριγύρω τ

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια