Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Γραφομηχανή που Γελούσε

 


 

Όχι,

δεν γράφω , ούτε δημιουργώ.

Γελώ τον κόσμο.

 

Ζωγραφίζω κόσμους, στίξεις,

άνω και κάτω τελείες,

κόμματα.

Οροσειρές, βουνά, πεδιάδες.

 

Φτιάχνω πεταλούδες.

Χτίζω σπίτια.

Γεννάω κάμπους.

Πλάθω λίμνες.

 

Γκρεμίζω αστέρια.

Αγαπώ τα λουλούδια.

Μισώ το γκρίζο.

 

Μα είμαι γκρίζο!

Και γράφω, γκρίζο!

Και ζωγραφίζω με μόνη τέμπερα, το γκρίζο!

 

Μεγαλουργώ

και υποθάλπω.

Φιλοξενώ και φιλοξενούμαι.

Διορθώνω και διορθώνομαι.

Φιλοτεχνώ και φιλοτεχνούμαι.

 

Μιλώ για την αγάπη,

τραγουδώ για την αγάπη,

συνθέτω τις ώρες, τα λεπτά, τα δευτερόλεπτα,

ερωτεύομαι τον κύριο με το καπέλο και το ουίσκι στο δεξί του χέρι,

μα εύκολα βαριέμαι και αναζητώ το μεταίχμιο τίποτα.

 

Όχι,

δεν γράφω , ούτε δημιουργώ.

Γελώ τον κόσμο.

Κάποτε θα λένε:

«Υπήρχε μια γραφομηχανή που γελούσε».

 

Και μόνο εγώ, θα γνωρίζω την αλήθεια.

Και μόνο εγώ, θα περιμένω το αύριο.

Και μόνο εγώ, θα μπορώ να παίξω στον κήπο με τις βουκαμβίλιες.

Και μόνο εγώ, θα κρατώ στα χέρια μου τον Παράδεισο!

 

 

~~ Η Γραφομηχανή που Γελούσε - Κική Κωνσταντίνου 

 

 

_________________________

 

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στη Μίνι Σκυτάλη #2  που διοργανώνει η αγαπημένη μας, marypertax στο μπλοκ της"Γήινη Ματιά"

 

 


 

Ειναι η δεύτερη φορά που συμμετέχω και νιώθω υπέροχα για αυτό.

Για κάποιον αδιευκρίνιστο λόγο ένιωθα πως θα μου τύχει αυτή η εικόνα, την οποία είχα χαρακτηρίσει στο μυαλό μου ως αρκετά δύσκολη αλλά ομολογώ πως για εμένα υπήρχαν αρκετά δυσκολότερες. Η τύχη ήταν με το μέρος μου λοιπόν και κληρώθηκα με την εικόνα που είδατε στην αρχή. 

Είχα διαβασει πριν χρόνια πως μερικοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τη γραφομηχανή για να ζωγραφίζουν και είχα εκπλαγεί. Από αυτούς εμπνεύστηκα το ποίημά μου, λοιπόν. 

Επίσης, έχω μάθει γραφομηχανή στο παρελθόν και μου αρέσει πάρα πολύ! Ειδικά αυτό το "γκλιν γκλιν" στο τέλος, εξαιρετικό.

 

Εύχομαι να σας άρεσε.

 

Ευχαριστούμε την  marypertax  για την εκφραστική προτροπή της!

 

Καλό ΣΚ, εκφραστικοί μου!

 

Σχόλια

  1. Μου άρεσε πάρα πολύ Κική μου. Ξέρεις, είμαι από τους ανθρώπους που αγαπώ τη γραφομηχανή και πραγματικά έχω στενοχωρηθεί που ενώ είχα, την άφησα να φύγει από τα χέρια μου. Σήμερα θα είχε μεγάλη συναισθηματική αξία.
    Η συμμετοχή σου είναι πάρα πολύ ξεχωριστή. Αφήνεις σε αυτήν το στίγμα σου. Ξεδιπλώνεις τη "ψυχή" μιας γραφομηχανής. Με τον ποιητικό σου τρόπο. Πόσα αλήθεια πράγματα μπορεί να κάνει. Τι μπορεί να δημιουργήσει στα χέρια ενός συγγραφέα ε; Και όχι μόνο.
    Χαίρομαι που είσαι κοντά μας Κική μου σε όλα αυτά τα δρώμενα. Αγαπώ την αύρα σου και τις δημιουργίες σου.
    Καλησπέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πώς να μη χαμογελάει η γραφομηχανή σου; Αφού είσαι ο ορισμός του ανθρώπου που έχει πάντα θετικό πρόσημο στη ζωή του!
    Υπέροχη η συμμετοχή σου και πολύ όμορφος ο τίτλος που διάλεξες.
    Σαν ένα μικρό παραμύθι για μεγάλα παιδιά.
    Συγχαρητήρια Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι μου άρεσε πολύ. Και θα ήθελα αυτήν ακριβώς τη γραφομηχανή της εικόνας σου.
    Αν και δεν θα ζωγράφιζα όπως εσύ με τη γραφομηχανή σου, που μας χάρισες στίχους όμορφους, γεμάτους χρώμα και εικόνες και μηνύματα.
    Μπράβο Κική μου σε χαίρομαι και μ'αρέσει που είμαστε μαζί σ'αυτό το δρώμενο
    Σε φιλώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφοι οι στίχοι που έγραψε για την γραφομηχανή καθώς και η αφιέρωση σε αυτούς που ζωγραφίζουν που το θεωρώ αξεπέραστη δυνατότητα.
    Πάντα μου άρεσαν οι γραφομηχανές και ειδικά σαν κι αυτήν της φωτογραφίας.
    Μακάρι να είχα μια όμοια .
    Συγχαρητήρια Κική μου.!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειλικρινά δεν υπήρχε ωραιότερος τρόπος και ωραιότεροι στίχοι να υπογραμμίσουν τον ρόλο μια γραφομηχανής! Που όντως αυτό κάνει. Κι εγώ έχω μάθει μηχανή και τη λάτρεψα εξαρχής. Το ότι την έμαθα με βοηθάει να γράφω στο κομπιούτερ με τυφλό σύστημα και να δίνω στις λέξεις νόημα και ήχο! Πολύ όμορφο Κική μου και με ξετρέλανε σαν σκέψη και παρουσίαση! Σ' ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου κληρώθηκε αυτή η εικόνα που ήθελες! Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ ωραίο Κική.
    Στίχοι που ταίριαζουν αρμονικά με την γραφομηχανή.
    Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη συμμετοχή Ομορφούλα, μου άρεσε ιδιαίτερα που με στίχους έκανες την γραφο ηχανή να..μιλάει,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Ζωγράφισες" με την γραφομηχανή σου Κική μου ....και πόσο όμορφα περιέγραψες με τους στίχους σου το ξεχωριστό της χάρισμα να χαμογελάει....και αυτό το χαμόγελο να απλώνεται παντού....30 χρόνια έγραφα σε γραφομηχανή...με καρμπόν και μελανοταινία.... παραδόξως δυσκολεύτηκα να την αποχωριστώ και να πληκτρολογώ στον υπολογιστή....Συγχαρητήρια γιά την συμμετοχή σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου, Κική μου.
    Πολύ ωραίος κι ανάλαφρος σαν ανοιξιάτικο αεράκι, ο τρόπος που έγραψες για τη γραφομηχανή.
    Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχο και ιδιαίτερα ευαίσθητο το κείμενο σου. Πράγματι ζωγράφισες, με τις λέξεις όμως, πάνω σε έναν λευκό καμβά, την οθόνη αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία. Μου αρέσουν οι διαφορετικές εικόνες που εναλλάσσεις από στίχο σε στίχο και η λιτότητα σου.
    Να είσαι καλά, Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου αρέσει πολύ και μρνα ο ήχος της γραφομηχανής! Και ήταν πολύ ωραία η έμπβευσή σου, κάποιοι άνθρωποι, μεταφορικά ή κυτιολεκτικά ζωγραφίζουν συις γραφομηψανές και μας χαρίζουν χαμόγελα και συγκινήσεις.
    Φιλιά, Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου άρεσε πάρα πολύ συμμετοχή σου Κική μου.
    Η γρήγορη ροή του ποιήματος, οι μικροί του στίχοι αποθέωσαν
    την γραφομηχανή που γελούσε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχη η συμμετοχή σου Κική μου!!
    Θερμά, χαμογελαστά συγχαρητήρια!!
    Σε φιλώ
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το γκλίν γκλίν Κική μου της γραφομηχανής δεν είναι όντως σαν να τραγουδάει;
    Τι ωραίος τίτλος και τι όμορφοι στίχους έδωσες στην γραφομηχανή σου!!
    Είχα και εγώ μια κάποτε που δόθηκε με χαρά στην συνέχεια μου ...
    Η ποίησή σου φωνάζει Κική!! υπέροχο!!
    Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς φιλιαααα!!🌼

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Λέω και εγώ, δεν γράφει δεν δημιουργεί τι κάνει ... και μετά διάβασα πως γελά :)))) και μου άρεσε και πέρασα όμορφα μαζί της και μετά και μετά, έμαθα και τους λόγους, πως σου αρέσει το γκλιν γκλιν (σαν το γκλιν που κάνει το αυτοκίνητο του παγωτατζη της γειτονιάς) και γιατί... γιατί έχεις διαβάσει για κάποιους που ζωγράφιζαν με γραφομηχανές!!!!! Πάω να το ψάξω να το βρω !
    Να καλά Κική να εκφράζεσαι να σε χαιρόμαστε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφη η συμμετοχή σου Κική μου.
    Υπέροχοι οι στίχοι σου! Ζωντανοί, γεμάτοι!
    Μπράβο σου!
    Με χαρά να ανταμώσουμε και στα επόμενα δρώμενα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να

Η Σοφίτα

  Κεντρική Ιδέα Πλοκής Το παλιό οικογενειακό σπίτι στο ορεινό χωριό, έχει την αγάπη σας αλλά περιμένει και τη φροντίδα σας. Η κατάστασή του είναι κακή και εσείς σχεδιάζετε να το ανακαινίσετε. Βρίσκεστε ήδη εκεί αλλά ένα αναπάντεχο πρόβλημα καθιστά άμεσα αναγκαία την επίλυσή του. Ο μοναδικός / μοναδική, από τη γειτονική κωμόπολη, που θα ανέβει στο σπιτικό προκαλεί πραγματικό σοκ με την άφιξή του / της. Ίσως να μη περιμένατε ποτέ να βρεθεί απέναντί σας. Η ξαφνική χιονοθύελλα έχει τα δικά της σχέδια και θα σάς αναγκάσει να μείνετε εκεί, στον ίδιο κλειστό χώρο μέχρι να απεγκλωβιστείτε. Η νύχτα και το παρελθόν έρχεται ξανά. Τι μπορεί άραγε να κουβαλάει αυτό το πρόσωπο; Είχατε ποτέ σχέση μαζί του; ή μήπως προκύπτει μια έμμεση σχέση μαζί του; Τι μπορεί να φέρει; Τι μπορεί να αλλάξει; Μπορείτε να το αφήσετε στην άκρη;      Καθώς έκλειναν οι πόρτες του λεωφορείου πίσω της, ο καθαρός παγωμένος αέρας την καλωσόρισε, κάνοντας τα μάγουλά της να κοκκινίσουν ελαφρώς. Κοίταξε τριγύρω τ

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια