Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γέννηση, Θάνατος, Ανάσταση...

 

 

 

Η «Τριλογία Αγάπης» κάνει αναφορά σε τρία σημαντικά στάδια που μοιάζουν με αυτά των ανθρώπων και των ψυχών ως πνευματικές και όχι μόνο, υπάρξεις.
Γέννηση, Θάνατος, Ανάσταση.
Η Γέννηση, ήρθε μέσω ρομαντικών ιστοριών αγάπης που ήταν το έναυσμα, για μια αρχή γεμάτη οιωνούς και εύηχες μελωδίες
Ο Θάνατος, ήρθε μέσω ιστοριών που οδήγησαν στην δολοφονία της Αγάπης.
Η Ανάσταση, ήρθε μέσω ιστοριών, με όραμα, διδαχή, προτροπή, εξάπλωση της Αγάπης.
Φτάνοντας στο κλείσιμο της Τριλογίας Αγάπης που οραματίστηκα και έπειτα δημιούργησα, θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που με στηρίξατε και με ακούσατε όλα αυτά τα χρόνια, άνευ προσωπικού όφελος και σκοπού.
Και τώρα, θέλω να σας εξομολογηθώ, πως κατά τη διάρκεια της συγγραφής τούτου του βιβλίου, έχασα την λατρεμένη μου γιαγιά και το γεγονός αυτό, με έκανε να αποσυρθώ και να βρω καταφύγιο στους στίχους, στους παραλληλισμούς, στην Ποίηση. Άργησα να επιστρέψω στο βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας αυτή τη στιγμή, και ακόμη και όταν το έκανα, δεν ήμουν σίγουρη πως αυτό ήθελα να κάνω. Τελικά, χρειάστηκαν μόνο λίγες γραμμές και έπειτα λίγες σελίδες, για να κατανοήσω πως οι ήρωες και οι ιστορίες τούτου του βιβλίου, είχε έρθει η ώρα να ξεδιπλωθούν.
Εκείνη τη στιγμή, κατάλαβα ποιο θα ήθελα να είναι το κλείσιμό της.
«Ένας Άγγελος» λοιπόν, για έναν Άγγελο, για μια «Τριλογία Αγάπης», που στο κλείσιμό της, «γλυκά» με παίδεψε.
Όποιος από εσάς τους φίλους, θέλει να προμηθευτεί το βιβλίο και παράλληλα να με στηρίξει σε αυτό το βήμα, μπορεί να στείλει σε προσωπικό μήνυμα, την παραγγελία του, γράφοντάς μου ένα κινητό τηλέφωνο και τα στοιχεία αλληλογραφίας του.
Το βιβλίο στοιχίζει 12,00€ και αποστέλλεται με courier στο σπίτι σας. Tα έξοδα της κούριερ είναι 3,00€ και η αποστολή θα γίνεται μαζικά, μία φορά την εβδομάδα.
Δυστυχώς δεν διατίθεται η μέθοδος της αντικαταβολής.
Για περισσότερες πληροφορίες, μη διστάσετε να μου στείλετε μήνυμα.
Όσοι το θέλετε, στείλτε μου άμεσα την παραγγελία σας γιατί τα αντίτυπα είναι λίγα.
Ευχαριστώ για τη συνολική σας στήριξη και αγάπη!
Εύχομαι να φανώ αντάξια των προσδοκιών σας και να αγαπήσετε τούτο το βιβλίο, όσο πιστεύω πως του αξίζει!
Ευχαριστώ πολύ.

Σχόλια

  1. Καλοτάξιδο Κικάκι!
    Να ανοίξει τα φτερά του να πετάξει παντού! 🌸🌺🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κική μου καλησπέρα σου. Καλοτάξιδο καλή μου φίλη. Θα έχω την ευκαιρία να το κρατήσω στα χέρια μου εν ευθέτω χρόνω και φυσικά θα επανέλθω πολλές φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να