Τέλεια μπράβο και στις δυό σας, στην Αριστεα για την δημοσίευση και φυσικά στην δική σου αναδημοσίευση χάρη στην οποία κατάφερα κι εγώ να δω την εικόνα μιας και για έναν ανεξήγητο (τουλάχιστον για την ώρα.. :-P) λίγο για τις δικές σου αναρτησεις ενημερώνομαι με mail ενώ για της Αριστεας όχι, που θα πάει; θα το φτιάξουμε κι αυτό! :-) Υπέροχα τα χρώματα της εικόνας, απίστευτα εύστοχο το κείμενο από κάτω σε συνδυασμό με αυτην. Φιλιά και στίς δυό σας!
χαιρομαι που σου αρεσε η αναδημοσιευση και που καταφερες να δεις την εικονα. χιχιχι μηπως δεν εχει το προφιλ της αριστεας αυτο που γραφεσε για την ειδοποιηση μεσω μαιλ; ειναι γκατζετ αν θυμαμε καλα και πρεπει να το βαλεις. κοιταξε στο μπλοκ της αν το εχει θα το βρεις, αλλιως να της πουμε να το βαλει.
σ ευχαριστω για το σχολιο! να εισαι καλα και να εχεις μια ομορφη μερα! <3
Σημασία έχει η χαρά που νιώθεις από αυτό που βλέπεις θα προσθετα εγώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό ξημέρωμα χαρά μου!
ναι αριστεα μου το ιδιο ιστευω κι εγω, γι αυτο τονισα το αντικειμενο ου αεικονιζετε, αν το αγααμε ολυ τοσο ιο ολυ χαρα εισρατουμε! χιχιιχ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλο βραδυ ομορφουλα μου! να εισαι καλα!!!! <3 <3 <3
Ουαααααουουου!! θα......ρόσθετα εγώ!!! Φιλί γλυκό και καλό....ρωινό σου εύχομαι!! :)))))))
ΑπάντησηΔιαγραφή(Το χαβά μου εγώ με το πι!! χαχα!)
καλημερα αδυναμια!! ναι ναι σε βλεπω κολλημενη με το πι μου! χαχαχαχα
Διαγραφήνα εχεις μια ομορφη μερα ευχομαι! φιλακια πολλα! <3
Τέλειος ο συνδυασμός του πράσινου με το γαλάζιο....!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα έχεις ένα όμορφο βράδυ :)))
γλυκια μου φιλη καλημερα!!! και μενα μου αρεσε ο συνδυασμος χρωματων και μωβ θα μου αρεσε να ηταν το ζωακι επισης. :)
Διαγραφήφιλακια πολλα! <3
Πολύ όμορφη φωτογραφία! Καλημέρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήχαιρομαι που σου αρεσε!!! να εχεις κι εσυ μια υπεροχη μερα!!!!
ΔιαγραφήΤέλεια μπράβο και στις δυό σας, στην Αριστεα για την δημοσίευση και φυσικά στην δική σου αναδημοσίευση χάρη στην οποία κατάφερα κι εγώ να δω την εικόνα μιας και για έναν ανεξήγητο (τουλάχιστον για την ώρα.. :-P) λίγο για τις δικές σου αναρτησεις ενημερώνομαι με mail ενώ για της Αριστεας όχι, που θα πάει; θα το φτιάξουμε κι αυτό! :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπέροχα τα χρώματα της εικόνας, απίστευτα εύστοχο το κείμενο από κάτω σε συνδυασμό με αυτην.
Φιλιά και στίς δυό σας!
καλημερα! :)
Διαγραφήχαιρομαι που σου αρεσε η αναδημοσιευση και που καταφερες να δεις την εικονα. χιχιχι
μηπως δεν εχει το προφιλ της αριστεας αυτο που γραφεσε για την ειδοποιηση μεσω μαιλ; ειναι γκατζετ αν θυμαμε καλα και πρεπει να το βαλεις. κοιταξε στο μπλοκ της αν το εχει θα το βρεις, αλλιως να της πουμε να το βαλει.
σ ευχαριστω για το σχολιο!
να εισαι καλα και να εχεις μια ομορφη μερα! <3
Τέλεια η εικόνα, υπέροχα τα χρώματα ευστοχότατο το κείμενο που τη συνοδεύει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά φιλιά και στις δυό σας!! :-)
καλημερα! χαιρομαι που σου αρεσε! φιλακια! <3
Διαγραφή