Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΙΣΑΧΝΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ



"Ονειροπολούσες αγάπη μου, ονειροπολούσες και μέσα στα μάτια σου είδα τότε και δεν θα ξεχάσω ποτέ τη σπουδαιότητα των ονείρων."

_______

Απόσπασμα από το νέο μου βιβλίο "Η Αγάπη Δηλώνει Απ(ώ)ν" - δεύτερο της Τριλογίας Αγάπης - που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Λεξίτυπον και θα παρουσιαστεί το Σάββατο στις 18 Μαΐου στις 7 το απόγευμα στον όμορφο χώρο της BABEL Πυρήνας Τέχνης (Bασ. Σοφίας 87 στο Μαρούσι) με αγαπημένους και αξιόλογους συντελεστές.

Συντελεστές:

Συντονίστρια – Παρουσίαση: Λουιζα Φρερη
Ομιλητής Α’: Σμαραγδή Μητροπούλου (Εκπαιδευτικός, Συγγραφέας, Ποιήτρια, Θεατρική Συγγραφέας) (Smaragdi Mitropoulou)
Ομιλητής Β’: Γιάννης Πιταροκοίλης (blogger) (Giannis Pitarokoilis)
Ανάγνωση αποσπασμάτων: Χαρούλα Δουκουμέ (Χαρούλα Δουκουμέ)
Μουσικό πλαισίωμα: Maria Voulgari (Τραγουδοποιός - Ποιήτρια)
Φιλικός χαιρετισμός: Ελένη Ατματσίδου (Eleni Miercoles)

To σχετικό event της εκδήλωσης μπορείτε να το παρακολουθήσετε εδώ: Βιβλιοπαρουσίαση "Η Αγάπη Δηλώνει Απ(ώ)ν" στην Βαβέλ στο Μαρούσι

Η επιμέλεια του βίντεο που θα προβληθεί ανήκει στον πολυαγαπημένο μου φίλο Νίκος Μουσαβερές

Η πανέμορφη φωτογραφία - που τόσο ταιριάζει - με τα λόγια της ηρωίδας μου, ανήκει στην επίσης πολυαγαπημένη μου φίλη Alexandra Mouriopoulou

Η παρουσία σας θα είναι τιμή και χαρά μας.
Σας ευχαριστώ πολύ!

#Η_Αγάπη_Δηλώνει_Απών
#Κική_Κωνσταντίνου
#Eκφράσου
#Τριλογία_Αγάπης



________________


Εκφραστικοί μου καλημέρα, εκτός την δική μου παρουσίαση - που πραγματικά θα είναι ιδιαίτερη τιμή και χαρά να σας έχω κοντά μου - θέλω να σας ενημερώσω και για δύο ακόμη παρουσιάσεις που θα γίνουν στην Αθήνα τις ακόλουθες ημερομηνίες και αφορούν τις δικές μας μπλοκερς, Χριστίνα και Σταυρούλα.

Πιο αναλυτικά:



"Εκλεκτοί φίλοι και συνοδοιπόροι, την Κυριακή 12 Μαΐου, ημέρα της μητέρας και των νοσηλευτών θα έχω τη χαρα και την τιμη να σας υποδεχτώ στην Εταιρεία Ελλήνων Λογοτεχνών και να σας φιλεψω τους σκαριφισμους της ψυχής μου. Γιορτασιμη ημέρα για μένα, ως μητέρα και νοσηλεύτρια και το καλύτερό μου δώρο η παρουσία σας.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς.
Καλώς να ανταμωσουμε."



Και φυσικά το αγαπημένο μας, Χριστινάκι!!





16 ποιήματα για τον Έρωτα...

"...ένας μικρούλης Έρωτας
κρύβεται πισω από τις τριανταφυλλιές στο πάρκο.
Σημαδεύει τις μισερές καρδιές,
δανείζεται το κόκκινο απ' το αίμα τους
κι άλικη χρωματίζει τη μοναξιά...."

Σαν καταιγίδα έρχεται ο Έρωτας.
Σαρώνει τα πάντα στο διάβα του.
Δε ρωτάει ούτε για να μείνει, μα ούτε κι όταν φεύγει.
Κάνει κατάληψη σε κάθε ζωντανό κύτταρό σου.
Δίνει και παίρνει τη ζωή, αδίστακτα, μα τόσο γλυκά.
Όσο κι αν σε πονάει, πάντα ζητάς κι άλλο.
Κινητήριος δύναμη και ρόδα του θανάτου, αυτός μοναχός.
Κι όμως... τόσο μικρός κι ανυπεράσπιστος σου φάνηκε
όταν τον πρωτοείδες...
Πού να φανταστείς πως η αδυναμία σου να του αντισταθείς
θα γίνει η μεγαλύτερη δύναμή του..


"Save the date!!!
Πότε;
Κυριακή 19 Μαΐου 7μμ
Που; Στο ΘΕΣΙΣ 7 στην Αθήνα
Τι; Η πρωτη παρουσίαση της ποιητικής μου συλλογής "ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΛΙΣΑΧΝΗ"
Θα σας περιμενω με χαρά.
Για περισσότερες λεπτομέρειες stay tuned!!!"





Καλή επιτυχία σε όλες μας! :)
Να είστε όλοι καλά!


Σχόλια

  1. Οργασμός τέχνης, παρουσίασης, δημιουργίας. Από αγαπημένες φίλες εδώ. Φίλες της καρδιάς μας που καταθέτουν τη δική τους ταυτότητα, δημιουργία.
    Μακάρι πάντα να ζούμε τέτοιες στιγμές Κική μου.
    Καλή αντάμωση κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ιδιο θα ελεγα και εγω κικη μου για τοσες ομορφες παρουσιασεις απο αγαπημενες μπλοκερς οργασμός δημιουργιας .. τι μπιο ομορφο έυχομαι καλή επιτυχία σε όλες σας μακαρι να βρισκομουν εκεί...με την σκεψη μου μονο μπορω..
    Να περασετε ομορφα την αγαπη μου σε όλες.. φιλάκιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να