Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΏΡΑ ΓΙΑ ΤΑΙΝΙΑ!!!



Kαιρό έχω να μοιραστώ μαζί σας προτάσεις για ταινία, εκφραστικοί και νομίζω πως ήρθε η ώρα να το κάνω.
Προσωπικά λατρεύω τον κινηματογράφο, προσπαθώ όσο μπορώ να πηγαίνω στο σινεμά, αν δεν τα καταφέρνω πάντα υπάρχει και το βιντεοκλαμπ της γειτονιάς.
Συνεχίζω να παρακολουθώ ταινίες, σας προτείνω κάποιες που χαράχτηκαν περισσότερο μέσα μου.



US



Ελληνικός Τίτλος: Εμείς

Ετος Πρώτης Προβολής: 2019

Είδος Ταινίας:

Μια οικογένεια που παραθερίζει στη Σάντα Κρουζ, μένει εμβρόντητη αντικρίζοντας τέσσερις αμετακίνητους εισβολείς στην είσοδο του σπιτιού τους που σπέρνουν τον πανικό και πυροδοτούν τη σύγχυση.




Τrailer ταινίας




ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Ο Jordan Peele, που μας συστήθηκε σκηνοθετικά με το εξαίσιο «Get Out», μας μεταφέρει σε μια πραγματικότητα εξοντωτικής διαμάχης, διπολισμού και αγώνα επιβίωσης. Παραθέτει έναν κόσμο δυστοπικό κινδυνολογώντας μέσω των καθηλωτικά αποπνικτικών εικόνων που μας διαποτίζουν, αναμιγνύοντας υποδόριο σαρκασμό με παταγώδη ροή, εξασφαλίζοντας την πλήρη προσοχή του θεατή, αφού τον ενεργοποιεί παράλληλα εγκεφαλικά και αισθητηριακά. Η σύλληψή του στοχεύει στην αφύπνιση από έναν αδάμαστο, ανυποχώρητο εφιάλτη που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν παρομοιάζεται με μια αδύνατη συγκυρία, αλλά με μια ανεπιθύμητη εκτράχυνση. Πέρα από σπουδή στη διέγερση του φόβου, είναι μια προσπάθεια που διαγγέλει κατηγορηματικά τη σημασία μιας συλλογικής ανόρθωσης απέναντι στην απευκταία περίπτωση του καταποντισμού της δημοκρατίας και της αλλοίωσης των διαδικασιών της.
Ως σεναριογράφος, παραδίδει τα ηνία στους ηθοποιούς του ώστε να καλύψουν ή να λειάνουν ορισμένες κακοτεχνίες. Ιδιαίτερα η Lupita Nyong’o προτάσσει ευαισθησία και πρωτοβουλία ως η ψυχικά τραυματισμένη μητέρα, ενώ ως η άγρια και πρωτόγονη Ρέντ μεταδίδει αισθήματα συντριβής και εξοργισμού. Ένα πεδίο για ακόμα μία φορά λειτουργεί απρόβλεπτα. Οι εναλλαγές της μουσικής καταλύουν την κοινοτυπία, καταστέλλουν την ένταση, αναζωπυρώνουν το ενδιαφέρον και εκτονώνουν τη φρενίτιδα, χαρίζοντας πληθώρα συναισθηματικών μεταπτώσεων στους θεατές. Η φωτογραφία του Mike Gioulakis στέκεται στο ύψος των περιστάσεων, ενώ το μοντάζ μοιάζει κάπως βεβιασμένο (ή έστω ταχύρυθμο) στο τελευταίο κομμάτι του έργου (ίσως η ευθύνη βαραίνει τις σεναριακές αστοχίες του Peele).


Πηγή για περισσότερα:  http://filmakias.gr/us-kritiki-emeis-2019/


Δεν θα πω πολλά!
Απλώς να την δείτε!
Την προτείνω ανεπιφύλακτα!
Ομοίως και την ταινία «Get Out» του ίδιου σκηνοθέτη!!

Aμερικανική ταινία, σκηνοθεσία Τζόρνταν Πιλ με τους: Κάθριν Κίνερ, Ντάνιελ Καλούγια, Άλισον Ουίλιαμς

Ο Αφροαμερικανός Κρις συνοδεύει τη λευκή κοπέλα του Ρόουζ σε ένα σαββατοκύριακο γνωριμίας με τους γονείς της, στο πατρικό τους σπίτι. Το ταξίδι αναψυχής δεν θα αργήσει να μετατραπεί σε εφιάλτη…
 
 Τrailer ταινίας 


 
Διαβάστε και εδώ κάτι σχετικό επιπλέον: https://www.athensvoice.gr/culture/cinema/424819_15-anatrihiastika-stoiheia-toy-get-out-poy-mallon-den-prosexes
 
 Εξαιρετική ταινία!


John Wich


 
Aν τα δεις, δες και τα 3 για να μπορέσεις να παρακαλουθήσεις και το νούμερο 4 που θα έρθει το 2021!

Αν αγαπάς την δράση, εδώ είσαι!

Όλα ξεκινούν με τον θάνατο ενός σκύλου....

1.

2.


3.



Στα καλύτερά του εδώ ο Κιάνου Ριβς παρότι σε κάτι άλλα έμοιαζε άκρως τραβηγμένος από πλαστικές...


Και θα κλείσω με την "Απαγωγή" ή αλλιώς "Το χαμένο αγόρι"
 



Σκηνοθεσία: Μαρ Ταργκάρονα Σενάριο: Όριολ Πάουλο (Απρόσκλητος Επισκέπτης) Πρωταγωνιστούν: Μπιάνκα Πορτίγιο, Αντόνιο Ντεσέντ, Βισέντε Ρομέρο Η Πατρίτσια ντε Λούκας, κορυφαία δικηγόρος, θα δει τη ζωή της να μετατρέπεται σε εφιάλτη όταν ο γιος της Βίκτορ εξαφανίζεται από το σχολείο, χωρίς να αφήσει κανένα ίχνος πίσω του. Λίγες ώρες αργότερα, το παιδί επιστρέφει, με μώλωπες και καταιδρωμένος, ισχυρίζοντας πως ένας άντρας τον απήγαγε, αλλά κατάφερε να δραπετεύσει. Η αστυνομία κινητοποιείται και μετά από κάποια φωτογραφία με τον Βίκτορ, συλλαμβάνουν τον κύριο ύποπτο. Ωστόσο, τα αποδεικτικά στοιχεία δεν είναι αρκετά ισχυρά και ο υποτιθέμενος απαγωγέας απελευθερώνεται από την αστυνομία. Η Πατρίσια φοβισμένη για την ασφάλεια του γιου της, αποφασίζει να κάνει κάτι που δεν έχει κάνει ποτέ πριν: να πάρει τη δικαιοσύνη στα χέρια της. Η κατάσταση φεύγει εκτός.
 
 
Ισπανικό, οπότε γρήγορα να το δείτε αν δεν το έχετε κάνει ήδη.
Θα χαρώ να μάθω τις απόψεις σας αν τα έχετε δει ή τα δείτε!

Να περνάτε όμορφα, εκφραστικοί!

Σχόλια

  1. Δεν έχω δει καμία. Ευχαριστούμε πολύ για τις προτάσεις, προσωπικά δε μου αρέσει να ψάχνω ταινίες γιατί πολλές φορές; αποδεικνύονται κατωτερες των προσδοκιών μου. Οπότε, θα τιμήσω αυτές που προτείνεις. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν έχω δει καμία. Ευχαριστούμε πολύ για τις προτάσεις, προσωπικά δε μου αρέσει να ψάχνω ταινίες γιατί πολλές φορές; αποδεικνύονται κατωτερες των προσδοκιών μου. Οπότε, θα τιμήσω αυτές που προτείνεις. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κική μου,
    με δόση έκπληξης, βλέπω ότι προτιμάς το είδος το θρίλερ τρόμου. Δύσκολο θέμα καθώς απαιτεί και σοβαρούς δημιουργούς καθώς ο φόβος διολίσθησης στο γελοίο είναι μεγάλος. Κρατώ σημειώσεις από τις προτάσεις σου. Ξέρεις ότι εμπιστεύομαι την κρίση σου, δοκιμασμένη στο σινεφίλ κομμάτι.
    Καλησπέρα Κική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α Παναγία μου , θρίλερ;;; Οϊ μάνα μου , ευχαριστώ , αλλά φοούμαι τα πολλά τα θρίλερ

    Όπως λέει και ο κ.Γιάννης , εκπλήσσομαι που κοπέλα προτιμά τα θρίλερ
    ενόμιζα ότι όπως κι εγώ , έτσι όλες φοβούμαστε τα θρίλερ

    Και οι δυο σου οι προτάσεις ,κατάλληλες για τον αντρούλλη μου
    {επίσης , ο Κίανου Ριβς του αρέσει πολλά}
    προσωπικά εγώ είμαι των αισθηματικών / ρομαντικών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλές όλες οι προτάσεις σου! ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κική μου, έκανα το λάθος να δω τα τρέιλερ των ταινιών που προτείνεις. Δεν με βλέπω να κοιμάμαι το βράδυ. Όπως καταλαβαίνεις, φίλη μου, δεν είμαι των θρίλερ και σίγουρα όχι των ταινιών τρόμου. Προτιμώ τις ποιοτικές ταινίες (π.χ. Underground) και τις πολιτικές ταινίες (π.χ. Η λίστα του Σίντλερ). Σου συνιστώ να δεις το "Κορίτσι απ' τη Δανία" που είδα στον κινηματογράφο πριν από λίγα χρόνια και μου έχει μείνει χαραγμένη στο μυαλό. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θρίλερ; Ούτε για αστείο.
    Ούτε τα τρέιλερ δεν ανοίγω να δω.
    Μου αρέσουν οι ταινίες εποχής και οι ιστορικές.
    Περιμένω προτάσεις.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να