Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ - ΚΙΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ


 
 
Αχ, είν' ανομολόγητο προσόν ο Έρωτας
υποθάλπει, ακόμη και τους μη ειλικρινείς

Σε μια αιώρα, κρύβεται το πάθος
και λίγα μέτρα πιο πέρα, σε έναν θαμνώδη γκρεμό, φυλάσσεται η Θαλπωρή.

Τύλιξα - προσεκτικά - τα όνειρά μου
σε μια λευκή κόλλα χαρτί και με ένα διακριτικό ροζ φιόγκο, στόλισα τους φόβους και τους εφιάλτες, που τρέφονταν πάνω απο τα σωθικά τους, σαν να ήταν οι ψεύτικες νεράιδες ενός μωρού που αγάπησε τον κόσμο.

Δεν ξορκίζουν το κακό οι άνθρωποι,
το αποστρέφονται ή το αποσιωπούν.

Προσπάθησα, προσπάθησα να κατανοήσω, έστω ευλαβικά να εμπίμπτω, σε μια από εκείνες τις στιγμές που ο κόσμος γινόταν άσχημος και κακός, μα δεν μπορούσα να δεχτώ πως αυτό το γένος μου ανήκει.

Κι ω Θεέ μου πόση οργή
πόσα βάσανα
και πόση η τιμωρία.

Εκείνο το πρωινό ξύπνησα σε μια βεράντα,
πότιζα τον βασιλικό με την σπασμένη στάμνα, όταν σε είδα - δεμένη - να προσπαθείς να αντισταθείς στην σύμφωνη αιχμαλωσία σου.

Έμοιαζες, σαν αερικό που πρόδιδες την φύση σου κι αρνιόσουν, την επιθυμία της Ελευθερίας - που διακαώς - σε ακολουθεί.

Είδα πως με κοιτούσες και φοβήθηκα
Ξέρω πως δεν θέλεις να σε κοιτάζει έτσι κανείς.

Είδα στο βλέμμα σου ντροπή κι αυτό με πονάει ακόμη.

Δεν το ήθελα
Δεν σε λυπόμουν άλλωστε
Ήθελα απλώς να σου πω πως η πόρτα είναι πάντα ανοιχτή

Βλέπω το πόμολο
Και την έξοδο
Και την ελευθερία
Και εσένα να αντιστέκεσαι αλλά σε τι;

Ίσως και στον "κακό" εαυτό σου

Η μάχη στοιβάχτηκε σαν σύννεφο
Προσμένω την στιγμή που θα απουσιάζεις από εκεί.

Έως τότε, θα μεγαλώνω τον βασιλικό σου
Ξέρω άλλωστε πως σαν βασιλιάς των βοτάνων, είναι ο πλέον θεραπευτικός.

Για δες πόσο μοιάζεται.
Οι φόβοι σου, είναι η ελπίδα - πάντα - η πιο κρυφή.

~~ Ο Βασιλικός - Κική Κωνσταντίνου

Σχόλια

  1. γλυκιά ευαισθησία...κακία, όντως υπάρχει άφθονη, είναι το πιο εύκολο άλλωστε. Καλό Σαβ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κρατώ αυτό, λάφυρο!
    Καλό Σαββατοκύριακο! 😙🍁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο. Με την γραφίδα σου. Και τα συναισθήματά σου.
    Καλό Σαββατοκύριακο Κική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό Σαββατοκύριακο και προσοχή στον τυφώνα. Ήδη πέρασε από το μπλογκ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομορφες εικόνες, τρυφερά συναισθήματα και η μοσχοβολιά του βασιλικού να πλανιέται....Καλό μήνα Κική, να είσαι καλά να μας συγκινείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να

Η Σοφίτα

  Κεντρική Ιδέα Πλοκής Το παλιό οικογενειακό σπίτι στο ορεινό χωριό, έχει την αγάπη σας αλλά περιμένει και τη φροντίδα σας. Η κατάστασή του είναι κακή και εσείς σχεδιάζετε να το ανακαινίσετε. Βρίσκεστε ήδη εκεί αλλά ένα αναπάντεχο πρόβλημα καθιστά άμεσα αναγκαία την επίλυσή του. Ο μοναδικός / μοναδική, από τη γειτονική κωμόπολη, που θα ανέβει στο σπιτικό προκαλεί πραγματικό σοκ με την άφιξή του / της. Ίσως να μη περιμένατε ποτέ να βρεθεί απέναντί σας. Η ξαφνική χιονοθύελλα έχει τα δικά της σχέδια και θα σάς αναγκάσει να μείνετε εκεί, στον ίδιο κλειστό χώρο μέχρι να απεγκλωβιστείτε. Η νύχτα και το παρελθόν έρχεται ξανά. Τι μπορεί άραγε να κουβαλάει αυτό το πρόσωπο; Είχατε ποτέ σχέση μαζί του; ή μήπως προκύπτει μια έμμεση σχέση μαζί του; Τι μπορεί να φέρει; Τι μπορεί να αλλάξει; Μπορείτε να το αφήσετε στην άκρη;      Καθώς έκλειναν οι πόρτες του λεωφορείου πίσω της, ο καθαρός παγωμένος αέρας την καλωσόρισε, κάνοντας τα μάγουλά της να κοκκινίσουν ελαφρώς. Κοίταξε τριγύρω τ

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια