Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

THE NUN - Η ΚΑΛΟΓΡΙΑ



Αχ αυτή η καλόγρια που με λαχτάρα περιμέναμε οι φίλοι του είδους.
Ναι ναι ταινίες που μοιάζουνε, που είναι όλες μαζι σαν μία, μπερδεμένες κτλ κτλ κτλ

Πριν διαβάσετε την δική μου άποψη, θα σας δώσω το λινκ της φίλης Μαρίας που τόσο ωραία τα εξηγεί και αναλύει. Συσχετίζονται και οι απόψεις μας, οπότε μια χαρά, μην σας ζαλίζω κι εγώ, άλλωστε θα σταθώ σε άλλα πράγματα περισσότερο: https://www.syllegw-stigmes.gr/2018/09/Movie-in-Cinema-Review-H-Kalogria-The-Nun-2018.html




Περίληψη

Όταν μια νεαρή καλόγρια αυτοκτονεί σ΄ένα μοναστήρι της Ρουμανίας, ένας ιερέας με θολό παρελθόν και μία ασκούμενη μοναχή, στέλνονται από το Βατικανό για να διερευνήσουν το θάνατό της, όμως στην πορεία έρχονται αντιμέτωποι με μία σειρά από ένοχα μυστικά. Διακινδυνεύοντας όχι μόνο τη ζωή τους αλλά και την πίστη και τις ίδιες τις ψυχές τους, παλεύουν τις δαιμονικές δυνάμεις που εμφανίζονται στο διάβα τους παίρνοντας τη μορφή της δαιμονικής μοναχής που τρομοκράτησε το κοινό στο «The Conjuring 2». Την ίδια στιγμή, η μονή γίνεται ένα τρομακτικό πεδίο μάχης ανάμεσα στους ζωντανούς και των καταραμένους.


 Το trailer της ταινίας
 

Πληροφορίες

Σκηνοθεσία: Κόριν Χάρντι
Ηθοποιοί: Ντέμιαν Μπίτσιρ, Ταίσα Φαρμίγκα, Τζόνας Μπλόκετ, Σαρλότ Χόουπ, η Ίνγκριντ Μπισού, Μπόνι Άαρονς
Διάρκεια: 96 λεπτά
Είδος ταινίας: ΘΡΙΛΕΡ / ΤΡΟΜΟΥ
Καταλληλότητα ταινίας: ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ 18
 
Ένα δυνατό trailer που σε τραβάει να δεις την ταινία!  Καλή διαφήμιση και προώθηση,  βλέπεις και πως μεγάλο μερίδιο κοινού ανυπομονεί να την δει, εσύ που είσαι λάτρης του είδους, την περιμένεις πως κι πως, μόλις βγει στον σινεμά ακούς τις πρώτες αρνητικές κριτικές και παρόλα αυτά θες να την δεις  για να έχεις την δική σου άποψη και κάπως έτσι καταλήγεις να την παρακολουθείς, να σου αρέσει αλλά επειδή είχες ακούσει τόσα πολλά και περίμενες ακόμη περισσότερα, νιώθεις πως είναι κατώτερη των προσδοκιών σου. Προσωπικά, αυτό ένιωσα. Μου άρεσε σαν ταινία αλλά περίμενα το κάτι παραπάνω.
Είχε τις έντονες στιγμές της, είχε και τα σημεία που δεν καταλάβαινεις γιατί υπήρχαν, είχε και το χιούμορ (λόγω ενός ήρωα) που δεν ήθελες να υπάρχει και αυτό θεωρώ πως χάλασε τους περισσότερους από εμάς. Παρόλα αυτά την είδα με ευχαρίστηση.
Τωρα αν είσαι λάτρης του είδους δεν χρειάζεται να στην προτείνω ή όχι, σίγουρα θα την δεις.
Αυτό όμως που θέλω να σταθώ εγώ εκφραστικοί, είναι η ηθοποιός (και το μακιγιάζ της) που έκανε την δαιμονική παρουσία, ήταν κατά τη γνώμη μου εκπληκτική. Μου άρεσε.  Για να είμαι ειλικρινής μου αρέσουν όλοι οι ρόλοι που μεταμορφώνουν και κάνουν οντότητες τους ηθοποιούς και ίσως στο μέλλον να πρέπει να μοιραστώ μαζί σας κάποια άρθρα μιας και τα έχω διαβάζω κατά καιρούς, αλλά πάμε στην προκειμένη περίπτωση
Ως Βάλακ μας  συστήθηκε η Μπόνι Άαρονς.
Η μύτη πάντως, ίδια!
Πολύ μου άρεσει αυτή η ηθοποιός!
 
ΜΗ ΕΙΣΕΝΕΓΚΗΣ ΗΜΑΣ ΕΙΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΝ
Οι μοναχές στο μοναστήρι πάσχουν από αγωνία και φόβο, καθώς η Αδελφή Ιρένε προσπαθεί να μάθει την αλήθεια για το κακό που κρύβεται εκεί. Ανάμεσα τους υπάρχει μία που όχι μόνο δεν φοβάται, αλλά σπέρνει τον τρόμο σε ολόκληρη τη μονή. Η Μπόνι Άαρονς επιστρέφει στον ρόλο με τον οποίο έκλεψε τις εντυπώσεις στο "Κάλεσμα 2" και προσωποποιεί το απόλυτο κακό, τη Διαβολική Καλόγρια. Όταν θυμάται πώς πήγε η οντισιόν για τον ρόλο την πρώτη φορά, η Άαρον λέει: "Το μόνο που είχα ακούσει είναι ότι πρόκειται για ταινία του Τζέιμς Γουάν. Αυτό μου ήταν αρκετό. Τον βρίσκω πανέξυπνο. Είμαι φανατική οπαδός των ταινιών του. Δεν μου έδωσαν σενάριο. Μου είπαν να μπω μέσα και να τρομάξω τους πάντες" χαμογελάει. Και δούλεψε.
Ο σκηνοθέτης δεν μπορεί να φανταστεί καλύτερη επιλογή για τον ρόλο. "Ήταν σημαντικό να ξαναέχουμε την Μπόνι. Προφανώς δεν είναι ανατριχιαστική στην πραγματική της ζωή, αλλά όταν μακιγιάρεται και βάζει το ράσο γίνεται τρομαχτική. Ήταν πολύ αγχωτικό" παραδέχεται.
Οι υπόλοιποι ηθοποιοί συμφωνούν. "Θυμάμαι να κάνω μία σκηνή όπου προσεύχομαι και ήξερα ότι η Μπόνι είναι από πίσω μου ως Διαβολική Καλόγρια. Μόνο η σκιά της με έκανε να ανατριχιάσω. Ήταν πολύ τρομαχτικό" λέει ο Μπισίρ.
Η Φαρμίγκα επίσης είχε τρομάξει πάρα πολύ. "Προσπάθησα όσο μπορούσα, ειδικά τη νύχτα, να μην σκέφτομαι αυτό το διαβολικό πρόσωπο" παραδέχεται.
Η Άαρονς από την πλευρά της χαίρεται που έδωσε αυτή την εντύπωση. "Αυτό θέλεις ως ηθοποιός. Να τρυπώνεις στο μυαλό τους. Μου αρέσει που άνθρωποι από όλο τον κόσμο με ψάχνουν για να μου πουν ότι η Διαβολική Καλόγρια τους στοιχειώνει και τους προκαλεί εφιάλτες".
 
ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
Η ταινία γυρίστηκε εξ ολοκλήρου στη Ρουμανία. Παρόλο που η ιστορία διαδραματίζεται τη δεκαετία του 1950, το μεγαλύτερο μέρος της δράσης λαμβάνει χώρα σε κτήρια του 14ου αιώνα.
Για τις ανάγκες της ταινίας, η παραγωγή έστησε τέσσερις τάφους στην αίθουσα "Tomb Room". Οι ταφόπλακες είχαν σκαλισμένα στην επιφάνειά τους τα πρόσωπα του σκηνοθέτη Κόριν Χάρντι, του σεναριογράφου Γκάρι Ντάουμπερμαν, του διευθυντή φωτογραφίας Μαξίμ Αλεξάντρ, του διευθυντή εκτέλεσης παραγωγής Μάικλ Κλίαρ, καθώς και του πρώτου βοηθού σκηνοθέτη Χάρι Μπόιντ. Τα κοινό μπορεί να δει τον "τάφο" του Ντόμπερμαν, όταν οι χαρακτήρες μπαίνουν για πρώτη φορά στοTomb Room.
Η παραγωγή έχτισε μια ολόκληρη εκκλησία, επειδή στη Ρουμανία απαγορεύονται τα γυρίσματα σε εκκλησίες. Προκειμένου η σχεδιάστρια παραγωγής Τζένιφερ Σπενς να έχει κάποιο σημείο αναφοράς, ο Χάρντι μέτρησε τις διαστάσεις και πήρε φωτογραφίες από την εκκλησία του χωριού που μεγάλωσε, στο Σάσεξ της Αγγλίας. Η Σπενς αναδημιουργούσε την κλίμακα, την εμφάνιση και τη σχεδίαση της εκκλησίας για την ταινία.
Η παραγωγή ευλογήθηκε από έναν ορθόδοξο ιερέα. Καθώς τα κατσίκια και τα πρόβατα ήταν συχνοί επισκέπτες στο σετ, την ημέρα που ο ιερέας ευλόγησε την παραγωγή, τα μέλη του συνεργείου έπρεπε να περιμένουν να περάσει ένα κοπάδι κατσίκια, ώστε να μπορέσουν να φτάσουν στο σετ.
Η παραγωγή χρησιμοποίησε μερικά props - συμπεριλαμβανομένης μιας ομαδικής φωτογραφίας κάποιων μοναχών, και ενός σταυρού - από την ταινία "Annabelle: Creation".
Χρειάστηκε τόσο μαύρο ύφασμα για να ντυθούν οι καλόγριες, που κάποια στιγμή εξαντλήθηκε το υλικό που προμηθευόταν η παραγωγή από το εργοστάσιο στη Ρουμανία.
Ο Ντέμιαν Μπισίρ που υποδύεται τον Πατέρα Μπερκ αποκαλεί τον χαρακτήρα "Τζέιμς Μποντ, εκείνων που σώζουν ψυχές", ενώ ο Κόριν Χάρντι τον αποκαλεί «Βρώμικο Χάρι των εξορκιστών».
Στο πλαίσιο της προετοιμασίας και της έρευνας για την ενσάρκωση της αδελφής Ιρένε, η Τάισα Φαρμίγκα παρακολούθησε το "The Nun's Story", με πρωταγωνίστρια την Όντρεϊ Χέπμπορν.
Η Τάισα ζήτησε συμβουλές από την αδελφή της, τη Βέρα Φαρμίγκα, η οποία είχε πρωταγωνιστήσει στο "Κάλεσμα" και "Κάλεσμα 2"  για το πώς να αντιμετωπίσει τις φοβίες που συχνά προκαλούνται όταν παίζεις σε ταινίες τρόμου. Η Βέρα της είπε να προσπαθεί να βρίσκει ηρεμία στο τέλος της ημέρας και να μην παίρνει ποτέ μαζί της στο σπίτι το άγχος της δουλειάς. Η Τάισα προσπάθησε να παρακολουθήσει τις δύο ταινίες με πρωταγωνίστρια την αδερφή της τέσσερις φορές, αλλά φοβόταν τόσο, που τελικά δεν κατάφερε να δει ποτέ την ταινία μέχρι το τέλος.
Η Τάισα είχε βγει για φαγητό με τη Βέρα όταν έλαβε ένα email στο οποίο ο σκηνοθέτης της ταινίας, της ζητούσε να περάσει οντισιόν.
Ο Τζέιμς Γουάν είχε μια πολύ συγκεκριμένη ιδέα στο μυαλό τους για το πώς θα ήταν ο δαίμονας Βάλακ, γνωστός και ως "Η Καλόγρια", και έτσι πέρασαν από οντισιόν εκατοντάδες υποψήφιοι, συμπεριλαμβανομένων μερικών ανδρών, πριν διαλέξουν την Μπόνι 'Ααρονς.
Ενώ  η παραγωγή ήταν σε εξέλιξη, ο σκηνοθέτης Κόριν Χάρντι θυμήθηκε ξαφνικά ότι, χρόνια πριν κόντεψε να πάθει καρδιακό βλέποντας την Αάρονς να ενσαρκώνει μία τρομακτική άστεγο σε μια σύντομη σκηνή στην ταινία "Mulholland Drive".
Ο Χάρντι, όταν ήταν νέος, σκηνοθέτησε τις πρώτες του ταινίες σε Super 8, πειραματιζόμενος με την τεχνική του stop-motion animation, προσπαθώντας να κάνει «κλώνους» των ταινιών "Evil Dead", "Friday the 13th" και "Aliens", όπως λέει ο ίδιος αστειευόμενος.
Ο Χάρντι έριξε ένα κουβά από ψεύτικο αίμα στα σκαλοπάτια της ψεύτικης εισόδου του μοναστηριού, που είχε κατασκευάσει η παραγωγή στο Κάστρο Κόρβιν - και έπειτα  το «ζωγράφισε» ώστε να φαίνεται ρεαλιστικό. Πιστεύει ότι υπάρχει τέχνη στο να στήνεις αιματοβαμμένα σκηνικά.
Κατά τη διάρκεια ενός νυχτερινού γυρίσματος στο Κάστρο Κόρβιν, μία νυχτερίδα μπήκε σε μία από τις σκηνές, όπου η Μπόνι Άαρονς, ντυμένη ως Δαιμονική Καλόγρια, ξεκουραζόταν. Η νυχτερίδα τρομοκρατήθηκε –και ποιος δεν θα το πάθαινε μετά από μια  συνάντηση με την Καλόγρια; - αλλά κατάφερε και την έβγαλε έξω από τη σκηνή ένα μέλος του συνεργείου.


Καλό βράδυ, εκφραστικοί μου!!
Χωρίς εφιάλτες!
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να