Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ - ΚΙΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ




   Τα χρηματοκιβώτια υπάρχουν για να μπορούμε να «ασφαλίσουμε» εκεί, πράγματα σημαντικής αξίας για εμάς, όπως χρήματα, κοσμήματα και σοβαρά εμπιστευτικά έγγραφα.

 Αγοράζουμε ένα από τα πιο ασφαλή που κυκλοφορούν στην αγορά, τοποθετούμε μέσα τους οτιδήποτε χρήσιμο θέλουμε, τα κλειδώνουμε και αισθανόμαστε ότι καταφέραμε να προστατέψουμε με το καλύτερο δυνατό τρόπο τα πράγματα αξίας που θέλαμε. Βέβαια πάντα θα μας διακατέχει και ένα αίσθημα φοβίας γιατί καραδοκούν και κλέφτες, αλλά τουλάχιστον ξέρουμε ότι τους έχουμε προσφέρει ένα ποσοστό ασφαλείας.

            Έχω μια απορία όμως. Πώς είναι δυνατό να ασχολούμαστε περισσότερο με την ασφάλεια των υλικών αγαθών μας και όχι με τη δική μας; Μήπως θα έπρεπε να γίνουμε εμείς ένα χρηματοκιβώτιο του εαυτού μας; Να γίνουμε πιο σκληροί και προστατευτικοί με τους ίδιους μας τους εαυτούς;

            Περιμένουμε από τους άλλους να μας δείξουν την αγάπη τους και μέσω της προστασίας που θα μας παρέχουν. Αυτό τι σημαίνει; Ότι δε μας αγαπάμε αρκετά, αυτό σημαίνει. Ζητάς από κάποιους να σε προστατέψουν από διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζεις και περιμένεις με αυτό το τρόπο να σου δείξουν ένα δείγμα της αγάπης τους, τη στιγμή που εσύ δε κάνεις τίποτα για να καταφέρεις να προστατέψεις τον εαυτό σου.

            Πάντοτε είναι ευπρόσδεκτη η βοήθεια τρίτων και κάποιες φορές χωρίς αυτή τη βοήθεια δε μπορούμε να απεμπλακούμε από τα προβλήματά μας, όμως πιστεύω πως είναι πιο ασφαλές να προστατεύεις τον εαυτό σου, παρά να κάνεις το ένα λάθος μετά το άλλο και στη συνέχεια να έχεις την απαίτηση να κάνουν οι άλλοι για σένα, αυτά που έπρεπε να είχες κάνει εσύ από καιρό πριν.

            Ένα άλλο φαινόμενο που θα μπορούσαμε να μειώναμε αρκετά, εάν χρησιμοποιούσαμε ένα «αόρατο» χρηματοκιβώτιο για εμάς, θα ήταν οι εξαρτήσεις, οι οποίες αποτελούν μάστιγα της κοινωνίας μας.

            Μια ζωή γεμάτη εξαρτήσεις. Εξαρτιόμαστε από τα πάντα. Ανθρώπους, ουσίες, υπηρεσίες, αγαθά, καταστάσεις και ένα σωρό πράγματα ακόμη, που ενώ ξέρουμε ότι δε μας προσφέρουν τίποτα το ωφέλιμο, εμείς πάμε και κολλάμε επάνω τους σα βδέλλες και αργότερα δε θα αργήσει να εμφανιστεί και η ώρα της καταστροφής μας. Όπως οι βδέλλες ρουφάνε το αίμα μας, έτσι και οι εξαρτήσεις ρουφάνε τη ψυχή μας. Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι άλλο εξάρτηση και άλλο ανάγκη ζωής.

Οτιδήποτε είναι αυτό που μας κρατάει δέσμιους του, είναι καταστροφικό για εμάς. Η ψυχή και το μυαλό μας υπάρχουν για να περιπλανιούνται ελευθέρα. Τόσο αδύναμοι θέλετε να είμαστε τελικά; Θέλετε να αισθάνεστε ότι χωρίς τις εξαρτήσεις σας είστε ένα τίποτα; Γιατί δε δοκιμάζετε να αποδείξετε στις εξαρτήσεις σας ότι χωρίς εσάς δεν υπάρχουν καν στη κοινωνίας μας; Μόνο έτσι θα είμαστε νικητές όλοι μας!

Σχόλια

  1. Αόρατα δεσμά ! σε χρυσά κλουβιά ή ακόμα και μπακιρένια. Αόρατα ή ορατά. Και όπως λες, η ψυχή και το μυαλό μας υπάρχουν για να παραπλανιούνται ελεύθερα.
    Κρατώ τις γόνιμες σκέψεις σου Κική μου. Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΚΦΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να