Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΙΣ ΡΑΓΕΣ 2018 – ΕΙΡΗΝΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ





Ποίηση στις Ράγες 2018 για την Ειρήνη των Λαών... οι ποιητές ταξίδεψαν για δεύτερη χρονιά με το τρένο και διαδηλώσανε με στίχους τους για την Ειρήνη των Λαών...μια πρωτότυπη δράση εμπνεύστρια της οποίας είναι η συγγραφέας από τα Γιαννιτσά κ. Μαρία Ποπκιώση. Ποιητές από Γιάννενα, Κιλκίς, Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Καβάλα, Σέρρες, Νάουσα, Γιαννιτσά, Κατερίνη, Συρία και Τουρκία συμμετείχαν με ενθουσιασμό και ταξίδεψαν την ποίησή τους στις ράγες... Διάβασαν ποίηση για την Ειρήνη των Λαών στους σταθμούς των τρένων, μέσα στο τρένο και στον ΟΣΕ Θεσσαλονίκης!!! Μια μεγάλη αγκαλιά, χέρια σφιχτά κι ένα αισιόδοξο χαμόγελο!!! Η κ. Μαρία Ποπκιώση είχε απευθύνει διαδικτυακά ανοιχτό κάλεσμα προς τους ποιητές να ταξιδέψουν στις ράγες αγκαλιά με τα βιβλία και τους στίχους τους για την Ειρήνη!!! Η εκδήλωση γιγαντώθηκε στην αίθουσα Μανόλης Αναγνωστάκης του Δήμου Θεσσαλονίκης, όπου Το Ράφι της Αγάπης αφού υποδέχτηκε τους ποιητές στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης, λίγο αργότερα και συγκεκριμένα στις 5.30 μ.μ. διοργάνωσε μια υπέροχη εκδήλωση για την ΕΙΡΗΝΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ!!! Ποιητές και καλλιτέχνες υποδέχτηκαν την κα Μαρία Λουμπουρδή από την Ένωση Τεχνών Ελλάδας, ζωγράφο και την Ζώνη Ειρήνης,Φιλίας και Αγάπης των Λαών, όπου είναι η ίδια δημιουργός της. Η Ζώνη που μετρά 62 μέτρα, άνοιξε μπροστά στον Δήμο Θεσσαλονίκης και οδηγήθηκε στην αίθουσα Μανόλης Αναγνωστάκης κηρύττοντας την έναρξη της εκδήλωσης!!! Μεγάλη η τιμή και η συγκίνηση καθώς ταξίδεψε από την Μικρά Ασία με τον εκπρόσωπό της κ. Hasan Kadakçı (ζωγράφο) και την κα Nurcan Elver (συγγραφέα και ηθοποιό) για να φτάσει στην Θεσσαλονίκη και να βρίσκεται μαζί μας!!! Στην εκδήλωση συμμετείχαν η κα Xαβιαροπούλου Στέλλα συνιδρύτρια της Ένωσης Τεχνών Ελλάδος και η Λένα Σερδαρίδου μαέστρος επίσης από την Ένωση Τεχνών Ελλάδας. Η ποιήτρια και πρέσβειρα Ειρήνης του World institute for peace κα Rania Angelakoudi. Οι ξένοι ποιητές Luiza Marisol Fuentes Bustamante Andreas Souponitski John Karajoli Bardha Mance Xanthi Hondrou-Hill(Eλληνογερμανή) Pedro Díez Fulgencio και Νατάσσα Λάμπρου(που μετέφρασε στα Ελληνικά) οι Έλληνες ποιητές Φανή Αθανασιάδου από Θεσσαλονίκη Nikos Vardakas από Θεσσαλονίκη Θεόφιλος Γιαννόπουλος (Giannopoulos Theofilos) Ελένη Κισκίνη από τα Γιαννιτσά Γιάννης Κουλάκης από Θεσ/νίκη Ευαγγελια Κοφινα Ευαγγελία από την Κατερίνη Sotiria Kyrmanidou από τις Σέρρες Ιωάννης Μαρίνος από τη Θεσσαλονίκη Γιώργος Σανιδάςος από Θεσσαλονίκη Χαβιαροπούλου τέλλα από Θεσσαλονίκη Γιωτα Χατζηγεωργιαδου-Χουλιάρα από Θεσσαλονίκη Fotini Psi Ψιρολόλιου Φωτεινή από Θεσσαλονίκη Σοφία Προκοπίδου (Sonia Prokopidi) Λιλικα αρνακη (Ευαγγελία Αρνάκη) από Θεσσαλονίκη Οι ζωγράφοι Χαβιαροπούλου Στέλλα Γιωτα Χατζηγεωργιαδου-Χουλιάρα Στέλλα Καριάκα (Stella Kariaka) Κυριάκος Ερμίνα Πηνελοπη Καπετανουδη λιλικα αρνακη (Ευαγγελία Αρνάκη) ΛΟΥΜΠΟΥΡΔΗ ΜΑΡΙΑ Αθηνά-Ωκεανις Τσιρίκα-Λον Μάτα Παπαϊωάννου Lena Serdaridou Η φωτογράφος Mara Raka Οι ποιητές από τις ράγες Γρηγόρης Τριγλίδης, Δέσποινα Πένογλου, Αθηνά Τσιρίκα, Έλενα Κίσκη, Ταούλα Δήμητρα, Ξανθή Χόνδρου Χιλ, Νίκο Βαρδάκα, Θεόφιλο Γιαννόπουλο, Γεωργιάδου Χριστίνα, Ευγενία Κορτσάρη, Ελένη Ζαραμητροπούλου, Κοφινά Ευαγγελία, Λιλίκα Αρνάκη, Μάτα Παπαιωάννου, Στέλλα Χαβιαροπούλου, Γιάτα Χατζηγεωργιάδου, Φωτεινή Ψιρολιόλιου, Γιάννη Μαρίνο, Σωτηρία Κυρμανίδου, Ελένη Καρασαββίδου, Φανή Αθανασιάδου, Άντζελα Κυριακοπούλου, Μαρία Ξανθοπούλου, Ελένη Χαρμάνα, Ασημίνα Aθανασιάδου, Μαρία Ποπκιώση, Γεράσιμο Μακρή, Ελένη Ταυφυριανού, Νικολέττα Δανιά, Σοφία Προκοπίδου, Αθανάσιος Πανέλας, John Karajoli Το εφηβικό τμήμα του Σύγχρονου Θεάτρου Β.Διαμαντόπουλος και η δασκάλα τους Domna Hournazidou Ο Πολιτιστικός Λαογραφικός Σύλλογος Γ' Δημ. Διαμερίσματος "Οι φίλοι της Παράδοσης" και ο δάσκαλος και δημιουργός παραδοσιακής φορεσιάς κ. Περικλής Διαμαντής.



Ευχαριστώ πολύ την κα Μαρία Ποπκιώση για το υλικό και τα ονόματα των συμμετεχόντων και εύχομαι σε περισσότερες δράσεις .

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΓΑΠΗ!

    Έως το τέλος του κόσμου λοιπόν... Έως.... Και μεταφορικά και κυριολεκτικά Σαν επιφώνημα... Πάντα ένα επιφώνημα.. Ένα επιφώνημα θαυμασμού, απόγνωσης, πολλών συναισθημάτων και ένωσης... Πάντα Ένωσης! ~~ Η Αγάπη Δηλώνει Πιστεύω - Κική Κωνσταντίνου Εκδόσεις Ανατολικός Η πανέμορφη φωτογραφία μας έρχεται από τα τρυφερά και δημιουργικά χεράκια μιας γυναίκας που αγαπώ και θαυμάζω! Κι όπως η ίδια μου είπε, άργησε αλλά έχει τη θέση που του αξίζει, επειδή περίμενε, υπομονετικά και καρτερικά! Ευχαριστώ ολόψυχα αγαπημένη μου, Alexandra Mouriopoulou !         Η κατανομή του χώρου ήταν άρτια μοιρασμένη και δομημένη στις δύο πλευρές με σκοπό και τα δύο μέρη να είναι ίδια. Ότι υπήρχε στη μία πλευρά υπήρχε και στην άλλη. Ακόμη και οι πετρούλες που στόλιζαν τις ρίζες των μεγάλων δέντρων ήταν ίδιες μεταξύ τους. Ήταν προφανές! Το πρόσωπο που είχε αναλάβει την φροντίδα και την επιμέλεια του κήπου εκτός από το ότι αφιέρωνε πάρα πολύ χρόνο σε αυτόν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο ήθελε και τα δύο

ΔΙΑΦΟΡΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

Κρατώ στα χέρια μου το Λογοτεχνικό Ημερολόγιο 2020 απο το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλλονιάς "Κέφαλος" , όπου συμμετέχω με τρία έργα μου. Ξεφυλλίζοντας το, ανάμεσα σε τόσους δημιουργούς και έργα, νιώθω υπερήφανη και ευγνώμων. Τα συγχαρητήρια μου, σε όλους! Eπίσης, ΕΔΩ, μπορειτε να διαβασετε μια υπέροχη συνέντευξη του δικού μας "Σκρουτζάκου"  Giannis Koutris !! Συγχαρητήρια αγαπημένε μου φίλε! Ακόμη, σας έχω δύο εξαιρετικές προτάσεις, δικών μας πάλι, αγαπημένων προσώπων! "Στα παπούτσια των άλλων¨" το νέο βιβλίο της Μαρίας Κανελλάκη, εκδ. 24γραμματα Ανατομικές ιστορίες παντός καιρού και εδάφους, σε ποικιλία δερμάτων και χρωμάτων, για όλες τις (χ)ώρες και για όλα τα πέλματα. Η νέα τάξη υποδημάτων θέλει έντονες αντιθέσεις και άτολμους βηματισμούς. Σ’ αυτό το καλαπόδι κατασκευάστηκαν και οι ιστορίες του βιβλίου. Ψηλοτάκουνες γόβες για «φλατ» ήρωες και παπούτσια γδαρμένα για ανθρώπους-λουστρίνια. Ολοκαίνουργια

ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΔΕΡΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!

Εκφραστικοί μου φίλοι, καλημέρα! Τί μου κάνετε, είστε όλοι καλά; Εγω μια χαρά. Καταιγισμός γενεθλίων το τελευταίο διάστημα βρε παιδιά! Πολύ με χαροποιεί αυτό! Ευχές, ευχές, ευχές! Μ' αρέσουν οι ευχές! Σήμερα λοιπόν θέλω και εγώ να δώσω τις ευχές μου σε ένα αγαπημένο μου πρόσωπο, με ένα ιδιαίτερο θα έλεγα τρόπο! (Είμαι σίγουρη πως όταν η ξαδέρφη μου δει αυτή την ανάρτηση θα γουρλώσει το μάτι πίσω από τα γυαλιά, θα βγάλει τη γλώσσα έξω απο αμηχανία, θα βγάλει μια κραυγή απόγνωσης και θα κρυφτεί όπου βρει πρόχειρα εκεί τριγύρω χαχαχαχα) (Ιωάννα σα να είμαι εκεί και να σε βλέπω νοιώθω - πολύ το διασκεδάζω! :P) Σκορπίνα λοιπόν η ξαδερφάρα μου! Δυναμική προσωπικότητα, όσο κι αν δε το δείχνει με τη πρώτη ματιά!  Σήμερα λοιπόν, το κορίτσι μου έχει γενέθλια και εγώ δε θα μπορούσα να μη κάνω ανάρτηση μοναχά για πάρτη της! Τόσα έχει κάνει εκείνη για μένα, ας κάνω και εγώ κάτι μικρό αυτή τη φορά! ;) Χρόνια πολλά λοιπόν σε σένα που όταν ήμουνα μικρή με έβαζες να